Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Han kan prøve seg. Jeg som snart jobber for hardware-nettverket og alt. Hvis jeg får jobben da... ^^ Tøffen. Skribent da, eller? Men nå tok Eplefe kvelden. Nattifnatt på dere, alle sammen. *gi klemmer til de som vil ha* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva er det med at masse folk tar kvelden nå som jeg tenkte å starte min aktive periode for kvelden? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva er det med at masse folk tar kvelden nå som jeg tenkte å starte min aktive periode for kvelden? Det er jo først nå det har potensiale for å bli morsomt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har da ikke tatt kvelden enda... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ubuntu hater laptopen min. Så prøvde jeg opensuse, det hater bare skjermkortet mitt. Tror jeg. I og med at det grafiske brukergrensesnittet forlot bygningen, har jeg litt problemer med å finne ut hva som egentlig funker....Samme problemet her. Laptopen min nekter å være venn med ubuntu. Irriterende. Dog, skal innrømme at jeg kanskje ikke helt har satt meg så fryktelig hardt ned for å løse problemet.Onkelen min Kondolerer så meget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg er blå edit: og kondolanser til Missy Endret 10. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er blå Ikke så rart... du er tross alt en smurf Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva er det med at masse folk tar kvelden nå som jeg tenkte å starte min aktive periode for kvelden? Jeg fant ut at jeg kan sitte på naboens W-LAN selv om jeg er på soverommet. Er det noe du har lyst til, pus? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lars, ha ha, jeg visste den der ville komme. I all hovedsak føler jeg meg litt blå og tafatt sånn utenom det faktum at jeg er en smurf. Slask, tja. Trenger noen som vil komme hit og spille Boms med meg... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tøffen. Skribent da, eller?Men nå tok Eplefe kvelden. Nattifnatt på dere, alle sammen. *gi klemmer til de som vil ha* Litt uklart egentlig. stillingstittelen het journalist, men de var visst like mye ute eter noen som kunne skrive ingresser, overskrifter og korrekturlese. I can all three. ^^ *Gi klem til* Burde jeg legge meg snart, tro? neeeida.. Samme problemet her. Laptopen min nekter å være venn med ubuntu. Irriterende. Dog, skal innrømme at jeg kanskje ikke helt har satt meg så fryktelig hardt ned for å løse problemet. Jeg brukte en god del tid på det, men så gikk alt til helvete etter en kjerneoppdatering og noe drit. Når os-et fryser et par ganger i timen er det ikke gøy lenger. Ser ut som det blir xp en stund til, men det nærmer seg reinstallasjonstid her og... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Slask, tja. Trenger noen som vil komme hit og spille Boms med meg... jeg er boms! jeg bruker ull frakk! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du blir ikke boms av å bruke ullfrakk Tror jeg da ikke, i så tilfelle er jeg også boms. Hmm. Trodde jeg var slask jeg, men... I og for seg er Boms et genialt kortspill man kan tjene penger på om man har peil. Går vel også under navnet President. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det her gidder jeg ikke, jeg trodde jo dere skulle komme med produktivt prat jeg. Da legger jeg meg, nattings Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Produktivt prat? Her? Aldri hørt om sånt tull! Endret 10. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I og for seg er Boms et genialt kortspill man kan tjene penger på om man har peil.Går vel også under navnet President. Hasardspill av slik natur er vel forbudt i Norges kongerike, er det ei? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror det, i alle fall forbudt på skolen. Dog, det er vel alt med pengeinnsats, alt fra sjakk til flasketuten peker på... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror det, i alle fall forbudt på skolen.Dog, det er vel alt med pengeinnsats, alt fra sjakk til flasketuten peker på... Akkurat. Jaja... Tid for å legge seg snart nå veit jeg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Flere enn meg som IKKE skal legge seg? Band of Brothers-MSN-maraton anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Flere enn meg som IKKE skal legge seg? Band of Brothers-MSN-maraton anyone? Er ikke så lenge siden jeg hadde BoB-maraton, men har ingen planer om å legge meg enda hvertfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Legge seg? Nå, nei makan. Tenkte å holde meg her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg