Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ubuntu hater laptopen min. Så prøvde jeg opensuse, det hater bare skjermkortet mitt. Tror jeg. I og med at det grafiske brukergrensesnittet forlot bygningen, har jeg litt problemer med å finne ut hva som egentlig funker....
Samme problemet her. Laptopen min nekter å være venn med ubuntu. Irriterende. Dog, skal innrømme at jeg kanskje ikke helt har satt meg så fryktelig hardt ned for å løse problemet.
Onkelen min :cry:

Kondolerer så meget.

Lenke til kommentar
Tøffen. Skribent da, eller?

Men nå tok Eplefe kvelden. Nattifnatt på dere, alle sammen. *gi klemmer til de som vil ha*

:wee:

Litt uklart egentlig. stillingstittelen het journalist, men de var visst like mye ute eter noen som kunne skrive ingresser, overskrifter og korrekturlese. I can all three. ^^

*Gi klem til* Burde jeg legge meg snart, tro? neeeida..

Samme problemet her. Laptopen min nekter å være venn med ubuntu. Irriterende. Dog, skal innrømme at jeg kanskje ikke helt har satt meg så fryktelig hardt ned for å løse problemet.

Jeg brukte en god del tid på det, men så gikk alt til helvete etter en kjerneoppdatering og noe drit. Når os-et fryser et par ganger i timen er det ikke gøy lenger. Ser ut som det blir xp en stund til, men det nærmer seg reinstallasjonstid her og...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...