Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fredag og mandag fri? Jeg har hatt fri fra tirsdag til i dag, jeg. Skole igjen i morgen, og så kommer kjæresten til meg den 15. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fri førstkommende fredag altså?? Vær så snill kjære gud si at jeg ikke misforstod noe nå? Gjelder kun skolen min og kanskje noen andre i Oslo . Åhåhåh, fått ny underholdning. Fotballkortforumet :!: . Checkkz it outez! Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva faen chokke? Fotballkortforum? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Åhåhåh, fått ny underholdning. Fotballkortforumet :!: . Checkkz it outez! Haha, oh wow. Will drama ensue? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva faen chokke? Fotballkortforum? Neinei, bare les forumet. Det er latterlig genialt :!: . Haha, oh wow. Will drama ensue? Nevar! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 : | ...er folka der inne seriøse? skremmende. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 La meg gjette, dette er kidsa fra det det andre forumet som har gjort sitt inntog? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har jeg fri på fredag også? trudde jeg hadde gigantisk prøve å historie da jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom til Steinkjer og pils med meg og Sinnerboy Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hallo kafeen. Ser ut som at jeg må vente med PCen min til i morgen. Kabinett og hardware var full av isopor. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Endeleg har eg nett! Varmt her på Gran Canaria! Kva skjer i Noreg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fri mandag? Det visste jeg ikke..men har fri fredag uansett siden jeg jobber ettermiddagsskift. Er ikke EM-skift på fredager hos oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Lars: så brukbart glatt ut der, ja. No idea. Jeg har det kun pga skiftordninga mi. Endret 5. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Endeleg har eg nett! Varmt her på Gran Canaria! Kva skjer i Noreg? Hvor på øya er du? Som den reisevante personen jeg er, har jeg såklart vært der også. Veit ikke hvor gammel du er, men anbefaler harley-davidson (nattklubb) som ikke ligger så langt unna Puerto Rico. Dette er på sør kysten altså. Du er kanskje i Las Palmas ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hakke fri,klokken er ti på fem=arbeidstid over ;=) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, i dag føler jeg ikke for å trene. I dag føler jeg for å skate. Blitt bitt av skatebasillen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg