dr0m Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 La oss bare håpe jeg er våken til du er klar Martin driver og sender meg meldinger om manglende rapporter og at vi suger til å markedsføre oss. Jeg blir også spammet av meldinger. Han suger i å google! Ting tar tid, da. Så don't count on me. ehe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ta det over PM, kanskje, folkens? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg er velsignet med en overlegen intuitiv evne. dessverre så møter jeg til tider veldig mange fordommer og sjalusi på grunn av det. Jeg er veldig sjalu, jeg skulle ønske jeg var som deg... Ihvertfall fått en sjanse til å være inni deg. Kult at jeg drepte tråden da Endret 5. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 HÆHÆ. KAKEFJERT. *drepe litt mer* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 KAKEFJERT. Hva er en kakefjert? Er det når man tar kakesmuler mellom rompeballene og fiser? For da har jeg hatt et par kakefjerter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 KAKEFJERT. Hva er en kakefjert? Er det når man tar kakesmuler mellom rompeballene og fiser? For da har jeg hatt et par kakefjerter. Mer eller mindre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Når jeg leste "kakefjert" så tenkte jeg automatisk på sjokoladeglasur jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan man skrive rompe? trodde det var rumpe jeg :S Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Kan man skrive rompe? trodde det var rumpe jeg :S Man skal også ha stor bokstav etter spørsmålstegn.. Endret 5. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan man skrive rompe? trodde det var rumpe jeg :S Jeg tror det er lurere av deg å forhøre deg med en ordbok enn DNFK. Rumpe. Rompe. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan man skrive rompe? trodde det var rumpe jeg :S Man skal også ha stor bokstav etter spørsmålstegn.. The Cancer... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Lizm dizzle le shizzle azz. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Fo sizzle my nizzle azz Blåmandag :/ Noen som veit om det helligdager aka fridager denne uka eller? Trenger slike guud newz nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Pinse til helga. Neste mandag burde være fri. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har fri fredag og . Takk Gud for skuddår. Takk Gud. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Fri førstkommende fredag altså?? Vær så snill kjære gud si at jeg ikke misforstod noe nå? Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Check out1 my uberfeite signatur lizzomz zz 11 ;-{D Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 da har jeg hatt min første hjemmedag i sesongen grunnet pollenallergi. yay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg