V_B Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) -_- Endret 5. mai 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514819 Nå må HW.no mafiaen roe seg en smule. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514819 Nå må HW.no mafiaen roe seg en smule. Køene på E6 oppstod blant annet fordi ivrige kunder hadde parkert på avkjøringsrampene fra motorveien. :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) OH MY GOODNESS ET NYTT TEGN‽ ‽ Hello my name is INTERROBANG! I INTERRO and BANG‽ Endret 5. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514819 Nå må HW.no mafiaen roe seg en smule. Jeg bor like ved der. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Restepizza fra fyllesjuke-dagen min i går og cola egner seg ikke som frokost. Nå føler jeg meg fyllesjuk igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror det har noe med at du spiser frokost klokka 2, ikke at det er restepizza og cola. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke helt gjennomtenkt da, men det er tross alt et skritt i riktig retning. Vi hadde eksamen i Java og C++ med penn og papir. Det hadde vi også på høgskolen ja. Koden skulle faktisk kunne eksekveres også. Det er ikke bare enkelt å krote ned eksekverbar kode uten å kunne prøve å kompilere for å avdekke feil. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror det har noe med at du spiser frokost klokka 2, ikke at det er restepizza og cola. Frokost = Første måltid man spiser etter å ha stått opp. Så nei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *veive til Aina* Når skal vi på skolen i dag? Jeg kjeder meg *sier seg enig med Vaganza* Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ehhy. Gjett hvem som har mekka grandis a Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror det har noe med at du spiser frokost klokka 2, ikke at det er restepizza og cola. Frokost = Første måltid man spiser etter å ha stått opp. Så nei Akkurat det visste jeg. Men jeg aner jo ikke hvor lenge det var fra du sto opp til du spiste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ehhy. Gjett hvem som har mekka grandis a Just taking a WILD guess, but... You? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har kunst og håndtverk time nå, skrev akkurat en teit egenvurdering. BTW whats up folkens? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ehhy. Gjett hvem som har mekka grandis a Just taking a WILD guess, but... You? Helt korrekt! Hvordan klarte du å resonnere deg frem til det montro? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hjemme tidlig jeg. digg når man har fagdag i naturfag, og en prøve om stoffet på "slutten" av dagen Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *veive til Aina* Når skal vi på skolen i dag? Jeg kjeder meg *sier seg enig med Vaganza* Hei og hopp datasjur! Gi meg noen timer på å psyke meg opp Jeg "spiller" club penguin. KJEMPEGØY Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 La oss bare håpe jeg er våken til du er klar Martin driver og sender meg meldinger om manglende rapporter og at vi suger til å markedsføre oss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Helt korrekt! Hvordan klarte du å resonnere deg frem til det montro? Jeg er velsignet med en overlegen intuitiv evne. dessverre så møter jeg til tider veldig mange fordommer og sjalusi på grunn av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg