Llandari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg liker Smurfen sin forklaring bedre *vente på juni og ferie-/skattepenger* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg føler jeg hater et eller annet litt nå og at det gode humøret mitt neet litt. Jeg har 4-5 Championship Manager-spill liggende her (alle kjøpt og betalt fra den tiden jeg hadde andre spill å spille enn World of Warcraft og Counterstrike), men jeg får bare ett av de til å fungere >< Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har reddet firern i tysk idag \o/ Skal lese matte til krampa tar meg til 5, så skal jeg sykle et par mil før middag.. wee Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nyhydelig. MIF-øving, øving til heldagsprøve i morgen, øving på bass, etc. i dag, og jeg er ødelagt etter natta på tog. Gleder meg noe ekstremt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hmm ... Ingen spill å spille unntatt WoW og CS. Kan umulig være bra. Det er enten et tegn på at jeg bør leke mer med Vaagepedia eller gå ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ta deg en tur og tren litt. Da kan man med god samvittighet sitte foran PC-en senere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Men meg + tur innebærer stort sett 3-4 sigg og en halvliter brus og det går skremmende tregt siden jeg liker å la humla suse og ikke bevege meg noe særlig raskere enn et dovendyr, så jeg vet ikke hvor god effekt det har Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Presse seg litt, det eier. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk akkurat vite at elevene ved skolen skal få bruke sine private datamaskiner til skriftlig eksamen. Hvis ikke det er å gi dem en ypperlig mulighet til å jukse så vet ikke jeg. Jeg driter egentlig i det, jeg bare retter meg etter det som er sagt jeg, så får andre ta konsekvensen av at elevene kan jukse til de spyr. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 De kan jo ha så mange tekster og kildemateriale de vil. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hylo, jeg er ikke så flink til det jeg. Men jeg er veldig flink til å spise jordbær med vaniljesaus i sommersola mens jeg hører på Daft Punk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 De kan jo ha så mange tekster og kildemateriale de vil. xD Noe som ikke er juks, så vidt jeg vet. Kommunikasjon er eneste måten å jukse på. x) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 De kan jo ha så mange tekster og kildemateriale de vil. xD Nei, det kan de ikke. Dette er ikke eksamen med "åpen bok". Her er det altså meningen at det skal være begrensninger på tilgangen til eksterne kilder. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke helt gjennomtenkt da, men det er tross alt et skritt i riktig retning. Vi hadde eksamen i Java og C++ med penn og papir. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 EKSAMEN OM FIRE TIMER IIIIIIIIIIK Takk for meg. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) EKSAMEN OM FIRE TIMER IIIIIIIIIIK Takk for meg. Hoho, sur laks I hva da forresten ? Endret 5. mai 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, det kan de ikke. Dette er ikke eksamen med "åpen bok". Her er det altså meningen at det skal være begrensninger på tilgangen til eksterne kilder. Umh, ja? Og hvis de har tilgang på egen PC, så har de også tilgang eksterne kilder, og dermed jukser de. Jeg sa ingenting som motsier dette? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Du sa: De kan jo ha så mange tekster og kildemateriale de vil. xD Oh, du mente kanskje at de da kan ha så mange tekster og kilder de vil? Du impliserte ikke at det var lov? Da missforsto jeg hva du mente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hah! Nå ble jeg akkurat truet på juling av naboens tre år gamle sånn. Needless to say så ble jeg ikke videre jeg redd. Jeg svarte med å true med å prompe på han og da ble han rød, lo og sprang inn. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg burde kanskje lagt til en "da". Dugnad senere i kveld, gitt. Fellesånden min når snart nye bunnivåer. >> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg