Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Revmatisme sucks :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg føler jeg har ditchet dere totalt i det siste. Og det stemmer. Jeg prioriterer GTA IV og kjæresten (i den rekkefølgen) ca. en mil over dere. Men nå tenkte jeg at jeg måtte få i meg morgenrøyken og litt frokost, begynte å svimle mens jeg spilte, pluss at narkofolka traff meg (ja, jeg gikk inn i et mission med nok liv til å takle en kule, jeg trodde jeg skulle knerte 2-3 stykker, ikke 14), så da har jeg en god unnskyldning til en kort pause. Har alle det bra? ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har lyst til å fange Beth Hart og ha a helt for meg sjøl. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Får jeg låne til spesielle anledninger, bazukh? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 En chick som spiller GTA? *rawr* Ja, du har ditcha oss i det siste Eple, skam deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 becca, alt vel for en gangs skyld. Har ingenting å utsette på noe som helst Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Får jeg låne til spesielle anledninger, bazukh? Hm. Ok. Men da må du hjelpe meg finne på en eller anna supersmart måte å fange henne på Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har vondt i kroppen, men det gjør ikke noe, for idag får jeg dyppa snoppen! Endret 5. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 En chick som spiller GTA? *rawr* Ja, du har ditcha oss i det siste Eple, skam deg!Ja, jeg spiller GTA. Og Halo, men jeg har rundet det, så er litt. Kjedelig. Og assasins creed. Og need for speed. Og når jeg kjeder meg litt og ikke er i humør til å drepe spiller jeg super mario og viva piñata. Jeg kommer til å ditche dere igjen snart, jeg skal spille igjen. becca, alt vel for en gangs skyld. Har ingenting å utsette på noe som helst Så braa ^_^Hm. Ok. Men da må du hjelpe meg finne på en eller anna supersmart måte å fange henne på Det fikser vi lett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Revmatisme sucks :/Spesielt når man vil spille civ2 men ikke kan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Eller når man skal vaske hus og ikke kan og i stedet må sette sin motvillige sønn til det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Sønnen burde selvsagt vaske hus med glede for sitt opphav som ikke er i stand til å gjøre det selv, men det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Eller når man skal vaske hus og ikke kan og i stedet må sette sin motvillige sønn til det. Det ligger i familien så jeg kjenner til den. Men jeg synes ikke det er så ille at unger må gjøre noe hjemme jeg da. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Det er klart, og jeg hjelper også til hjemme, det er ikke det. Jeg er bare så lei av å ha henne stående over meg og puste meg i nakken og kommandere meg til å vaske og gjøre alt for henne hele tiden. Hun kaller meg sin personlige neger (modern er rasistisk, ligger i slekta) og hundser meg. Så håpte jeg at hu ville komme og hjelpe med å vaske ut hybelen, men neida, leddgikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Da er det jo strengt tatt ikke vaskinga som er problemet, men holdninga til mora di. No offence meant. Si til hu neste gang hu står over deg og klager at om hun vil at du skal hjelpe henne (and stress the word help) så må du få gjøre det i fred, ellers så gjør hun oppgaven mye verre enn den trenger å være. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ta oppvasken sin selv, sett på vasken og ta seg en pils. Da blir livet som regel godt. Hva er planene til folket idag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg skal stikke 30 minutter før tida fra jobb, komme meg hjem og se første del av andre dagen av finalen i snooker VM på eurosport. Deretter skal jeg stikke ut, få tak i noen råvarer til middag, komme meg hjem, lage maten og spise den. Så skal jeg legge meg å håpe at jeg får sove. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bah... Hvorfor må komplett kjøre ukens tilbud på skjermkort nå som jeg absolutt ikke har råd til å kjøpe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Fordi de er ondskapsfulle Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bah... Hvorfor må komplett kjøre ukens tilbud på skjermkort nå som jeg absolutt ikke har råd til å kjøpe? Av den enkle grunn at ikke verden sirkler rundt deg og at Komplett ikke styrer prisene sine etter din lommebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg