Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler jeg har ditchet dere totalt i det siste. Og det stemmer. Jeg prioriterer GTA IV og kjæresten (i den rekkefølgen) ca. en mil over dere. Men nå tenkte jeg at jeg måtte få i meg morgenrøyken og litt frokost, begynte å svimle mens jeg spilte, pluss at narkofolka traff meg (ja, jeg gikk inn i et mission med nok liv til å takle en kule, jeg trodde jeg skulle knerte 2-3 stykker, ikke 14), så da har jeg en god unnskyldning til en kort pause. :wee:

Har alle det bra? ^_^

Lenke til kommentar
En chick som spiller GTA? *rawr* Ja, du har ditcha oss i det siste Eple, skam deg!
Ja, jeg spiller GTA. Og Halo, men jeg har rundet det, så er litt. Kjedelig. Og assasins creed. Og need for speed. Og når jeg kjeder meg litt og ikke er i humør til å drepe spiller jeg super mario og viva piñata. :love:

Jeg kommer til å ditche dere igjen snart, jeg skal spille igjen. :p

becca, alt vel for en gangs skyld. Har ingenting å utsette på noe som helst :D
Så braa ^_^
Hm. Ok. Men da må du hjelpe meg finne på en eller anna supersmart måte å fange henne på ;)
Det fikser vi lett. :D
Lenke til kommentar

Det er klart, og jeg hjelper også til hjemme, det er ikke det. Jeg er bare så lei av å ha henne stående over meg og puste meg i nakken og kommandere meg til å vaske og gjøre alt for henne hele tiden. Hun kaller meg sin personlige neger (modern er rasistisk, ligger i slekta) og hundser meg. Så håpte jeg at hu ville komme og hjelpe med å vaske ut hybelen, men neida, leddgikt.

Lenke til kommentar

Da er det jo strengt tatt ikke vaskinga som er problemet, men holdninga til mora di. No offence meant.

Si til hu neste gang hu står over deg og klager at om hun vil at du skal hjelpe henne (and stress the word help) så må du få gjøre det i fred, ellers så gjør hun oppgaven mye verre enn den trenger å være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...