Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke hodestups forelska nei? Haha, eru vel ;) Forelskelse suger uansett

Kanskje jeg er det, pokker da! Forelskelse suger ikke, men når svaret er at hun ikke kan svare for at hun ikke kjenner meg godt nok så suger det. Faen heller dame, hvis du leser dette nå så har du å komme med ett nei om du ikke er interessert slik at jeg slipper å vandre rundt her å lure.

Lenke til kommentar
Ikke hodestups forelska nei? Haha, eru vel ;) Forelskelse suger uansett

Kanskje jeg er det, pokker da! Forelskelse suger ikke, men når svaret er at hun ikke kan svare for at hun ikke kjenner meg godt nok så suger det. Faen heller dame, hvis du leser dette nå så har du å komme med ett nei om du ikke er interessert slik at jeg slipper å vandre rundt her å lure.

Åja huff, likte et kvinnfolk engang som lot være å avvise meg for ikke å såre.. Såra nok "litt" mer når jeg skjønte det, og oppå det igjen så følte jeg meg helt jævlig dum. Takk for den, men jeg lærte mye da, og så sykt jeg forandret meg i etterkant. Så kom endel godt utav det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Jepp, det suger småstein at hun ikke kan si nei hvis det er det hun mener, for slik hun nå fremstiller det så virker det som at det er ett håp. Altså hun ville ikke si nei, for det kunne hun ikke siden hun ikke kjenner meg så godt. Jeg er litt enklere skrudd sammen i hodet tydligvis. :) Jeg vet hva jeg vil ha rimelig kjapt jeg og da tar jeg det om jeg har muligheten.

Vi skal spise middag sammen en dag her da så da får jeg vel bare si akkurat hva jeg mener om den saken slik at vi blir ferdig med det. Bestem deg søta, ja eller nei. :dremel:

Lenke til kommentar
Vi skal spise middag sammen en dag her da så da får jeg vel bare si akkurat hva jeg mener om den saken slik at vi blir ferdig med det. Bestem deg søta, ja eller nei. :dremel:

Du bør nok ikke true ho med verktøy, kanskje hun kan føle seg presset til å si ja :dontgetit: ... eller kanskje det er bra strategi

Lenke til kommentar

True henne med verktøy? I alle dager, det kunne aldri falt meg inn. Problemet er "fixed" om jeg ber henne om å bestemme seg. Hvis hun fortsatt tviholder på at hun ikke kan svare så må det bety at hun faktisk anser det som en mulighet, men det driter jeg i. Hvis hun ikke kan si ja eller nei om jeg "tvinger" henne til å svare så er hun i alle fall ikke interessert nok til at hun gidder å svare på skikkelig vis og da kan det bare være det samme.

Lenke til kommentar
True henne med verktøy? I alle dager, det kunne aldri falt meg inn. Problemet er "fixed" om jeg ber henne om å bestemme seg. Hvis hun fortsatt tviholder på at hun ikke kan svare så må det bety at hun faktisk anser det som en mulighet, men det driter jeg i. Hvis hun ikke kan si ja eller nei om jeg "tvinger" henne til å svare så er hun i alle fall ikke interessert nok til at hun gidder å svare på skikkelig vis og da kan det bare være det samme.

Du var jo framme med :dremel:'en ;)

Gi henne noen dager etter dere har spist sammen da, hun bør kjenne deg greit nok etter det. Å spørre samme kveld kommer bare til å gjøre henne usikker og ødelegger stemninga :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Ja, jeg kunne tenke meg å ha ei jente som kunne holde meg våken hele natta óg. Alle interessante prosjekter har enten type eller bor så langt i fra at det er ikke gøy engang.

Men nå når det er sol og varmt ute og jeg kan stå nede ved elva med en sigg i hånda og myse på lettkledde jenter som jogger forbi, da har jeg det egentlig ganske herlig likevel. :)

Lenke til kommentar
Haha, sant.. Var på vei i betattheten i forrige uke jeg og gitt, helt til jeg tenkte meg om og fant ut at jeg er alt for glad i å tøse rundt på random chicks :p

Jeeeeeij! :w00t:

Det er mye gøyere enn et fast forhold.

@Smurf, jeg joiner den, står der med solbriller, så er vi to mystiske kiser :cool:

Som snart vil bli tatt hånd om av politiet for mistanke om smugkikking på småjenter.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Heldiggris. Her er det ikke kvinnfolk som holdt meg oppe halve natta, men en hand som verker så mye at jeg omtrent ikke får brukt tastaturet. Scrollehjulet på musa kan jeg bare glemme å bruke. :-S

Det er ikke ett kvinnfolk som har holdt meg våken, det er tanken på dette kvinnfolket som har holdt meg våken. Det gjør deg til heldiggrisen min gode venn.

PepsiCo: Jeg digger ikke å rase rundt på tilfeldige tøser jeg. Har hatt ca en one-night i hele mitt liv og det frister ikke til gjentakelse akkurat da det var noe av det kjedligste jeg har vært med på. Dessuten så er det ikke for å komme i buksa på vedkommende at jeg ønsker mer enn bare å være kompis heller, det er noe mer her så sex kommer altså i andre rekke noe det vanligvis gjør hos meg. Tilfeldig sex er bare teit, jeg sparer snoppen min til noen som har gjort seg fortjent til den.

Nå skal jeg spurte å kjøpe meg litt lunsj, pluss at jeg skal ta meg en sigg på veien. Tilbake om ca 20 minutter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...