Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så mange som er blitt mobbet, da. oO

Overveldende flertall i dnfk, virker det som.

Du kan herved legge til én til på den listen, fra første klasse og ut videregående. På videregående så hadde jeg en drøss med venner noe som gjorde at de få idiotene som ikke klarte å oppføre seg ikke gjorde noe særlig inntrykk.

God morgen forumfolk.

Jenter er pokker så vanskelige å forstå seg på noen ganger. :p Hvorfor skal dere være så helvetes vanskelige?

Lenke til kommentar
God morgen Quayle, sier meg helt enig med deg. Jenter er pokker så vanskelige å forstå seg på. Gir meg stort sett endeløse timer med hodepine : <

Ooh, og meg også på liste som mobbeoffer. Fra jeg var 4-5 år og ut VGS her også.

Jeg har ikke sovet i natt jeg pga at jeg har en jente i hodet mitt som jeg ikke klarer å la være å tenke på når jeg ikke er i samme rom som henne. *sukk* Det er ikke noen god idé å dra på jobb når du har døgna, tro meg folkens, det er ikke en god idé. Føles som at jeg er kjørt i ei kjøttkvern.

Ikke at jeg er hodestups forelska, men hun er ei supersøt jente, kjempehyggelig og har verdens peneste og snilleste øyne. Det kribler litt her inne ett sted altså, det er ikke det. :love:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sovet i natt jeg pga at jeg har en jente i hodet mitt som jeg ikke klarer å la være å tenke på når jeg ikke er i samme rom som henne. *sukk*

Ikke at jeg er hodestups forelska, men hun er ei supersøt jente, kjempehyggelig og har verdens peneste og snilleste øyne. Det kribler litt her inne ett sted altså, det er ikke det. :love:

Ikke hodestups forelska nei? Haha, eru vel ;) Forelskelse suger uansett

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...