n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg klarer ikke være oppe så lenge uten å være dritt trøtt dagen etterpå. Lykke til på skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Brukte høvel da . Jeg skjelver for mye på henda til å bruke høvel. Det blir så mye blod og kutt. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Høvel er jo det som funker best. Maskin er jo helt håppløst dersom du ikke kjøper en dyr en.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Aner ikke hvor mye maskina mi kosta, jeg "arva" den etter pappa for 7-8 år siden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Aff, soverytmen min er offisielt fucked. Igjen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har bra døgnrytme *tafsepåmegselv* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Faen så mange som er blitt mobbet, da. oOOverveldende flertall i dnfk, virker det som. Du kan herved legge til én til på den listen, fra første klasse og ut videregående. På videregående så hadde jeg en drøss med venner noe som gjorde at de få idiotene som ikke klarte å oppføre seg ikke gjorde noe særlig inntrykk. God morgen forumfolk. Jenter er pokker så vanskelige å forstå seg på noen ganger. Hvorfor skal dere være så helvetes vanskelige? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 God morgen Quayle, sier meg helt enig med deg. Jenter er pokker så vanskelige å forstå seg på. Gir meg stort sett endeløse timer med hodepine : < Ooh, og meg også på liste som mobbeoffer. Fra jeg var 4-5 år og ut VGS her også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Velkommen etter Jeg hadde jo så bra døgn på gang. Også bare fucker alt seg O.o Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det noen som vil høre hva jeg klarte å gjøre på lørdag? Det er ganske bra gjort, vil dere høre? Jeg fikk en betongblokk over meg.. Satan å god jeg er! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Damn! Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet egentlig ikke helt, jeg husker at jeg stod oppå den... Og så lå jeg plutselig under den Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet egentlig ikke helt, jeg husker at jeg stod oppå den... Og så lå jeg plutselig under den You go girl Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 You go girl Jeg må også få lagt til at jeg var sterkt beruset i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Gjorde det vondt? Ble du skadet? (les: mer skadet ) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 God morgen Quayle, sier meg helt enig med deg. Jenter er pokker så vanskelige å forstå seg på. Gir meg stort sett endeløse timer med hodepine : < Ooh, og meg også på liste som mobbeoffer. Fra jeg var 4-5 år og ut VGS her også. Jeg har ikke sovet i natt jeg pga at jeg har en jente i hodet mitt som jeg ikke klarer å la være å tenke på når jeg ikke er i samme rom som henne. *sukk* Det er ikke noen god idé å dra på jobb når du har døgna, tro meg folkens, det er ikke en god idé. Føles som at jeg er kjørt i ei kjøttkvern. Ikke at jeg er hodestups forelska, men hun er ei supersøt jente, kjempehyggelig og har verdens peneste og snilleste øyne. Det kribler litt her inne ett sted altså, det er ikke det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke sovet i natt jeg pga at jeg har en jente i hodet mitt som jeg ikke klarer å la være å tenke på når jeg ikke er i samme rom som henne. *sukk*Ikke at jeg er hodestups forelska, men hun er ei supersøt jente, kjempehyggelig og har verdens peneste og snilleste øyne. Det kribler litt her inne ett sted altså, det er ikke det. Ikke hodestups forelska nei? Haha, eru vel Forelskelse suger uansett Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Gjorde det vondt? Ble du skadet? (les: mer skadet ) Ja, kjenner det veldig godt på kroppen Vondt i korsryggen og beina, pluss at jeg har masse sår på hender\fingre\ansikt. Lenge til jeg skal drikke igjen!! Ihvertfall ikke før til neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg