Iverfar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Edit: Dobbeltpost, gitt. Endret 5. mai 2008 av Iverfar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 TV generelt suger. Mess var bra for rundt 4-5 år siden, men etter det ... Nah. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har trent så mye at jeg er påvei til å få oksenakke. ^___^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har trent så mye at jeg er påvei til å få oksenakke. ^___^ Jeg har okse hals . Tror jeg tar mest på hele trinnet i nakkevekter. Apropo nakke så har jeg netopp shavet min . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har trent så mye at jeg er påvei til å få oksenakke. ^___^ Det må man regne med. Har det jeg også, det ser egentlig litt dumt ut for det er så mye tomrom mellom nakken og brystmusklene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva i svarte er oksenakke ? En sånn nakke som oksene har . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva i svarte er oksenakke ? Kraftige nakkemuskler som strekker seg opp mot halsen sånn cirka.. Ihvertfall det jeg tenker når jeg hører det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har trent så mye at jeg er påvei til å få oksenakke. ^___^ Jeg har okse hals . Tror jeg tar mest på hele trinnet i nakkevekter. Apropo nakke så har jeg netopp shavet min . Kom hit og shave min og? Jeg klarer ikke å shave nakken og ryggen uten å enten miste maskina eller kutte meg forferdelig >< Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva i svarte er oksenakke ? Kraftige nakkemuskler som strekker seg opp mot halsen sånn cirka.. Ihvertfall det jeg tenker når jeg hører det Allright. Hvordan trener man dem ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 God morgen DNFK. God morgen . Har vært våken siden klokken 17.15 i går . Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 No night sleep altså? Er ikke du trøtt? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Faen, du slår meg. Jeg har bare vært våken siden 18:45 i går =/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har trent så mye at jeg er påvei til å få oksenakke. ^___^ Jeg har okse hals . Tror jeg tar mest på hele trinnet i nakkevekter. Apropo nakke så har jeg netopp shavet min . Kom hit og shave min og? Jeg klarer ikke å shave nakken og ryggen uten å enten miste maskina eller kutte meg forferdelig >< Tror ikke jeg gidder det . Jeg gjorde det bare fordi det var kommet noe hårfarge på litt av nakkehåret (dun er vel egentlig riktig og si) og er ikke så kult å være blå i nakken. Brukte høvel da . No night sleep altså?Er ikke du trøtt? oO Er ikke trøtt nei . Har jo trossalt bare vært våken i 15 timer noe som ikke er så veldig mye. Men nå må jeg springe til skolen. Ha det bra . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Allright. Hvordan trener man dem ? Min kommer av dårlig tekniske bicepscurl Men skulderhev er vel riktig måte om du vil ha det.. Er forøvrig mindre pent om man ikke har kraftig brystmuskelatur Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 No night sleep altså?Er ikke du trøtt? oO Er ikke trøtt nei . Har jo trossalt bare vært våken i 15 timer noe som ikke er så veldig mye. Men nå må jeg springe til skolen. Ha det bra . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg