MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem andre enn Campin Carl kan foreslå curasit til mord? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvorfor? Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig. Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor Er vi redd for en ny høyttaler-episode? Han har faktisk fått nevnt sine nye Z-4 høytalere eller noe i et par tråder :!: Men han sover nok søtt nå og siden denne tråden har økt med 20 sider innen imorgen så er vi nok trygge. Ang. mordmetoder... Endret 10. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommenAmfetamin? Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller. moren til en forumbruker er jo en anonym og lite spesifikk person. Stemoren min er og en anonym og lite spesifikk person. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem andre enn Campin Carl kan foreslå curasit til mord? Jeg kom med en gang på 2 stykker, sier det på skolen i morgen hvis du minner meg på det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Han har faktisk fått nevnt sine nye Z-4 høytalere eller noe i et par tråder :!: Men han sover nok søtt nå og siden denne tråden har økt med 20 sider innen imorgen så er vi nok trygge. Kan være han får lyst til å bla igjennom alle. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst til å skrive "Det hadde vært typisk". Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Curacit er ikke akkurat noen koselig mordgift heller (i den grad mordgifter i det hele tatt er det). Curacao er mer behagelig ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kom med en gang på 2 stykker, sier det på skolen i morgen hvis du minner meg på det Bør ha vært en av dem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem andre enn Campin Carl kan foreslå curasit til mord? Det viktigste med et medikament/en gift som skal brukes til mord, er jo at det ikke etterlater noen spor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kan være han får lyst til å bla igjennom alle. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst til å skrive "Det hadde vært typisk". Ikke si noen gjør det da. Leser alle innleggene etter 8 (mer eller mindre) timer Weee, oppe i 8 ganger nå på rad Yey, fredag imorra, skal spise Oslo's beste kebab Endret 10. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stemoren min er og en anonym og lite spesifikk person. Heilage hadde vel en av nazi-dagene sine da. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke si noen gjør det da. Leser alle innleggene etter 8 (mer eller mindre) timer Weee, oppe i 8 ganger nå på rad Jeg vet om flere, faktisk. Stemoren min er og en anonym og lite spesifikk person. Heilage hadde vel en av nazi-dagene sine da. ^^ Han virket litt smågretten, ja. Tør ikke spørre ham etter at han fikk den røde knappen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet om flere, faktisk. Må innrømme jeg døde litt inni meg nå Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm... da gjør mrbjoern ett tappert forsøk på å legge seg. Det skal ikke være lett det, i disse kafé tider Anyways, god natt alle sammen *nattaklem til de som vil ha* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet om flere, faktisk. Må innrømme jeg døde litt inni meg nå That was the weak part. Now you are stronger. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da stakk jeg, natta alle sammen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) EDIT: borteeeee! Endret 10. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) That was the weak part. Now you are stronger. Indeedelidoo. Får vel vurdere å ta kvelden snart. Opp om 6 timer. Rart at jeg er døtrøtt frem til klokka 1900 så lys våken selv om jeg knapt sover om nettene. Stakkars meg Er ikke det uttrykket fra *chan? Eller har de fått det fra et annet? Snakker om en av disse (lame) motivatorene som flyr rundt på internettet. Endret 10. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Han virket litt smågretten, ja. Tør ikke spørre ham etter at han fikk den røde knappen. Det var navne-/avatarbyttet som ødela ham. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Han virket litt smågretten, ja. Tør ikke spørre ham etter at han fikk den røde knappen. Det var navne-/avatarbyttet som ødela ham. Ikke snakk så høyt, tenk om han e-hører oss og er gretten i dag og? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke snakk så høyt, tenk om han e-hører oss og er gretten i dag og? Han kan prøve seg. Jeg som snart jobber for hardware-nettverket og alt. Hvis jeg får jobben da... ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg