Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor? :p

Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig.

Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor :whistle:

Er vi redd for en ny høyttaler-episode? :roll:

:yes:

Han har faktisk fått nevnt sine nye Z-4 høytalere eller noe i et par tråder :!:

Men han sover nok søtt nå og siden denne tråden har økt med 20 sider innen imorgen så er vi nok trygge.

Ang. mordmetoder... :hmm:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen
Amfetamin? :wee:

Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller.

moren til en forumbruker er jo en anonym og lite spesifikk person. :p

Stemoren min er og en anonym og lite spesifikk person.

Lenke til kommentar
:yes:

Han har faktisk fått nevnt sine nye Z-4 høytalere eller noe i et par tråder :!:

Men han sover nok søtt nå og siden denne tråden har økt med 20 sider innen imorgen så er vi nok trygge.

Kan være han får lyst til å bla igjennom alle. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst til å skrive "Det hadde vært typisk".

Lenke til kommentar
Kan være han får lyst til å bla igjennom alle. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst til å skrive "Det hadde vært typisk".

Ikke si noen gjør det da. Leser alle innleggene etter 8 (mer eller mindre) timer :)

Weee, oppe i 8 ganger nå på rad :wee:

Yey, fredag imorra, skal spise Oslo's beste kebab :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ikke si noen gjør det da. Leser alle innleggene etter 8 (mer eller mindre) timer :)

Weee, oppe i 8 ganger nå på rad :wee:

Jeg vet om flere, faktisk. :p

Stemoren min er og en anonym og lite spesifikk person.

Heilage hadde vel en av nazi-dagene sine da. ^^

Han virket litt smågretten, ja. Tør ikke spørre ham etter at han fikk den røde knappen.

Lenke til kommentar
That was the weak part. Now you are stronger.

Indeedelidoo.

Får vel vurdere å ta kvelden snart. Opp om 6 timer. Rart at jeg er døtrøtt frem til klokka 1900 så lys våken selv om jeg knapt sover om nettene. Stakkars meg :(

:wee:

Er ikke det uttrykket fra *chan? Eller har de fått det fra et annet? Snakker om en av disse (lame) motivatorene som flyr rundt på internettet.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...