Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Mitt foredrag om mobbing ble særdeles godt mottatt. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Noen som har peiling på TV-er her? Vurdere å kjøpe denne i morra tidlig. Er den noe tess? Endret 4. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Mitt foredrag om mobbing ble særdeles godt mottatt. Gratulerer. Mobbing er desverre et globalt problem som gjennomsyrer alle aldersgrupper. Jeg var heldig på en måte, selv om jeg befant meg på bunnen av mobbekjeden. Lærte meg å takle harde tider, og ga meg verdifull livserfaring. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan du bare velge å bo et annet sted et halvt år? hvor skulle det være da? Ja, det lurer jeg også på. Kunne valgt kjæresten, men han bor på internat og er hjemme i helgene.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer. Mobbing er dessverre et globalt problem som gjennomsyrer alle aldersgrupper. Jeg var heldig på en måte, selv om jeg befant meg på bunnen av mobbekjeden. Lærte meg å takle harde tider, og ga meg verdifull livserfaring.Mobbing er drit. Derfor viser jeg de som mobbet meg hvor mye bedre jeg er enn de nå for tiden. De suger og jeg eier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg flippa og grisebanka en av mobberne en dag etter lang tids plaging og gruppehetsing. Da fant de andre ting å gjøre etterpå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Faen så mange som er blitt mobbet, da. oO Overveldende flertall i dnfk, virker det som. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) De suger og jeg eier. «TUT TUT JEG KJØRER STOR BÅT» Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Faen så mange som er blitt mobbet, da. oOOverveldende flertall i dnfk, virker det som. Nådeløs skolegårdsdarwinisme. Det var noen som prøvde seg på barneskolen, det endte med blod og grining for deres vedkommende. De prøvde ikke igjen. 8D Jeg har forresten sett de tre første episodene av Veronica Mars. Endret 4. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Faen så mange som er blitt mobbet, da. oOOverveldende flertall i dnfk, virker det som. Ja, vi samles her på forumet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har forresten sett de tre første episodene av Veronica Mars. TOTALLY AWESOME AM I RIGHT OR AM I RIGHTER? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skarstad...... Kva er det no, hjulmann? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har forresten sett de tre første episodene av Veronica Mars. TOTALLY AWESOME AM I RIGHT OR AM I RIGHTER? Første som slo meg var at det faktisk morsomt sånn "haha-morsomt", og ikke bare fnisgjesp-morsomt. Ellers er jo Kristen Bell pen å se på. Mer har jeg egentlig ikke rukket å konstatere. :| Ser videre i morgen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skarstad...... Kva er det no, hjulmann? Du bor nærme Pac-Man tror jeg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 «TUT TUT JEG KJØRER STOR BÅT» Ser nå ikke problemet med det. Det sier nå mer om at jeg eier. I'm the definition of awesomeness. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes det er morsomt at Kristen Bell(27år) spiller en 16-17åring Er vel en grei ungdoms\jente seire Veronica Mars da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du bor nærme Pac-Man tror jeg... Han bur i Drøbak, så no trur eg du er på ville veger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ser nå ikke problemet med det. Akkurat. Det er sånn passe stilig å ha kontroll over et metallmonster på flere titusener av tonn. Alle som har sett Speed 2 vet godt hva du er stand til å gjøre. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg