Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) OH MY GOODNESS SO AWESOME - en samling med all musikken fra alle Veronica Mars-episodene. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Oj, sett ut fra avataren din kommer du vel i buksa av tanken på det soundtracket Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor er det samme bildet, bare ny tekst hver gang? Skjønner ikke en dritt av det der uansett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Fant blåtannsett til mobilen Kan endelig ha begge hendene frie når sitter og prater med Nie Høyttaler ftw..? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Høyttaler ftw..? liker ikke kvaliteten da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor er det samme bildet, bare ny tekst hver gang? Fordi det er fullstendig genialt, vel. Skjønner ikke en dritt av det der uansett. Du aner ikke hva du går glipp av (HA HA HA). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Poenget med den serien er vel at det er så fullstendig absurd at dinosaurer som går rundt og tramper på hus og mennesker skal kunne føre filosofiske samtaler med hverandre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 *sovne* Jeg vurderte faktisk å legge meg kl 8 i dag. Og nå tenker jeg samme tanken igjenn oO Hva feiler det meg? >< Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 litt seint for meg å legge meg kl 8, iogmed at klokka snart er 10 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hipp hipp hurra! Det har gått 24 timer og ingen av foreldrene mine har snakket med meg!! (ikke at det er så stor forskjell med pappa da..) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Blir en forbandet stressende uke som kommer. To fremføringer, en om språk og en om sult/penger (osv) Pluss en svær prøve om gener i N/M Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hva har du gjort? gikk ut av huset mens det var grillparty hos meg. de spurte igår om jeg ville bo et annet sted i et halvt år. vurderer fortsatt .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan du bare velge å bo et annet sted et halvt år? hvor skulle det være da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Blir en forbandet stressende uke som kommer.To fremføringer, en om språk og en om sult/penger (osv) Pluss en svær prøve om gener i N/M Gled deg til det vil renne på med eksamener om noe år, du. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gled deg til det vil renne på med eksamener om noe år, du. Begynner med eksamner 15. mai. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Begynner med eksamner 15. mai. Vel, de to små eksamenene (om det ikke har blitt gjort forandringer) ungdomsskoleelevene må gjennom innebærer ikke mye arbeid, heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg