n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Her var det fakrsik ikke liv det hele tatt. Omtrent da. Så noen som vil spørre hvordan tusenfryd gikk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Lurer på hvordan det hadde vært å være på et forum hvor ingen var kritiske og nedsettende ovenfor andre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Lurer på hvordan det hadde vært å være på et forum hvor ingen var kritiske og nedsettende ovenfor andre. Sansynligvis et kjipt og tørt forum ville jeg kunne påstå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Lurer på hvordan det hadde vært å være på et forum hvor ingen var kritiske og nedsettende ovenfor andre. Det stedet finnes ikke. Ikke på noe forum, ikke i virkeligheten... >< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Nei, det forumet ville blitt så søtt og kvalmende at alle hadde rømt åstedet innen et par måneder. Tenk deg et helt forum stappfullt av Piczo-folk med alle sine glitrende rosa bokstaver og animasjoner. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg fant et! Ikke... Endret 4. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, det forumet ville blitt så søtt og kvalmende at alle hadde rømt åstedet innen et par måneder. Tenk deg et helt forum stappfullt av Piczo-folk med alle sine glitrende rosa bokstaver og animasjoner. DET ER EN SKUMMEL TANKE Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 DET ER EN SKUMMEL TANKE Du er en skummel tanke. Bare tenk å bruke caps lock på den måten. HER SKAL DET BRUKES SHIFT! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 DET ER EN SKUMMEL TANKE Du er en skummel tanke. Bare tenk å bruke caps lock på den måten. HER SKAL DET BRUKES SHIFT! Men jeg brukte shift Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, det forumet ville blitt så søtt og kvalmende at alle hadde rømt åstedet innen et par måneder. Tenk deg et helt forum stappfullt av Piczo-folk med alle sine glitrende rosa bokstaver og animasjoner. Det hadde da vært koselig, hadde det ikke? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei bjoern. @ Sameboe Prove it! Tror deg ikke! Nei! Trykk på knappen oppe på tastaturet ditt som heter "prt scr" Åsså sikter du skjermen ned på tastaturet. [shift]FOR JEG TROR DEG NEMLIG IKKE![/shift] Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det går ikke ann å prnt screene tastaturet da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sikkert en eller annen FF plugin som viser om du skriver med caps, eller holder inne shift Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det gjør det vel sameboe. Du ser bare ned på det å trykker "prt scr." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis du ikke skjønner ironien i dette er du veldig lite smart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dere vet. PRT SCR, hestebæsj og alt annet er lite morro. Prat om noe jeg liker å prate om. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tore Tang ein gammal mann, heile byen kjenne han. Han som leve av gammalt brød og vann. Kor han komme fra, vet bare han TORE TANG! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hva da? Mens?Nei, jeg tenkte mer allminnelig, som været. La oss prate om været. Jeg har et høytrykk over hodet mitt nå, men et par cirrusskyer som av og til dekker litt for solen. Sett bort i fra dette, så er det rundt 14 grader celcius (57.2 grader fahrenheit). Knall. Beklager. Fjærskyer var litt missvisende. Endret 4. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Fant blåtannsett til mobilen Kan endelig ha begge hendene frie når sitter og prater med Nie :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg