Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Lager medisiner på Nycomed. Vi har 3-skiftsordning. Dvs. 24 timers drift. Dagskiftet tar over på fredag morgen og jobber til 16, så er det helg i hele fabrikken. Skiftene er som følger: Dag 0630-1430. Kveld 14-2230. Natt 22-07. Halvtimes overlapping på hvert skift så vi kan snakke sammen og gi info videre til de andre. Skiftene rullerer hver uke så noen ikke bare skal jobbe ett skift hele tiden. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Medisiner you say? Huh...høres spennende ut. Noe du har tatt utdanning for? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er så spent på hvordan det går i kveld. *sukk* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da har man vært på en passe lang fjelltur. :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Snorre, du vet at vi nerder får nervøse rykninger og trang til krampegråt og fosterstilling når du nevner ting som "fjelltur"? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Blah. Fjelltur er knall. Og enda mer så om man tar med seg en sykkel til toppen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg var med onkel og en av hans kompiser på fjelltur for masse år siden. Det fremsto som et sant helvete, ikke minst fordi jeg ikke hadde noe klær og utstyr selv, og måtte låne alt for store klær. Og de holdt et så inn i helsikes tempo at jeg bare datt sammen til slutt og måtte sitte i lyngen et par timer for meg selv. Tullball. Pen natur og alt det der, men jeg var så sliten at jeg bare så ned på skoene mine mesteparten av tiden. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg reiser fra oslo snart. "Yay". Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Snakker i tlf jeg. Søte mannen. Det gjør jeg også søt jente i andre enden da ^^, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) OK, nå brekker jeg meg snart her...skjerpings. Snakk dere ferdig på telefonen da. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 OK, nå brekker jeg meg snart her...skjerpings. Snakk dere ferdig på telefonen da.Prater ikke med henne i telefonen da... snakker med ei veninne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det gjør jeg også søt jente i andre enden da ^^, Jeg stemmer for å få Bytex til å spy, la oss snakke skikkelig nusselig her inne. =D OK, nå brekker jeg meg snart her...skjerpings. Snakk dere ferdig på telefonen da.Du er litt nusselig du også, jaaah, skikkelig søt, nusselig. *klype i kinnet* Endret 4. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 *kjenne kvalmen bre seg fra halsen og opp* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 I am home . Så sliten så nå skal jeg spille pokemon :!: . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg stemmer for å få Bytex til å spy, la oss snakke skikkelig nusselig her inne. =D Bytex er som en søt liten kattepus, som ligger og koser i fanget i timesvis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 *Stille seg bak Bytex og ruske ham i håret* Aaaaw, så søt, skikkelig nusselig! Aaaaaw! ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 *kose masse med bytex, og stryke han på magen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg