Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lager medisiner på Nycomed. Vi har 3-skiftsordning. Dvs. 24 timers drift. Dagskiftet tar over på fredag morgen og jobber til 16, så er det helg i hele fabrikken.

Skiftene er som følger: Dag 0630-1430. Kveld 14-2230. Natt 22-07. Halvtimes overlapping på hvert skift så vi kan snakke sammen og gi info videre til de andre. Skiftene rullerer hver uke så noen ikke bare skal jobbe ett skift hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg var med onkel og en av hans kompiser på fjelltur for masse år siden. Det fremsto som et sant helvete, ikke minst fordi jeg ikke hadde noe klær og utstyr selv, og måtte låne alt for store klær. Og de holdt et så inn i helsikes tempo at jeg bare datt sammen til slutt og måtte sitte i lyngen et par timer for meg selv. Tullball. Pen natur og alt det der, men jeg var så sliten at jeg bare så ned på skoene mine mesteparten av tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det gjør jeg også :ohmy:

søt jente i andre enden da ^^,

Jeg stemmer for å få Bytex til å spy, la oss snakke skikkelig nusselig her inne. =D

OK, nå brekker jeg meg snart her...skjerpings. Snakk dere ferdig på telefonen da.
Du er litt nusselig du også, jaaah, skikkelig søt, nusselig. *klype i kinnet* Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...