NikkaYoichi Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Morgen forumfolk! Dette blir en meget spennende ettermiddag. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Skal i komf med 60 øyne snart Me sit in a corner and not say a word to other people Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Er det ikke bedre å bare reise seg å ta en vits? Jeg skal forøvrig treffe en super jente for å slå av en viktig prat. Enten så blir jeg verdens lykkeligste i kveld - eller så slipper jeg det problemet. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 I mitt hue er det fortsatt lørdag kveld Jeg har rippa cd-ene mine inn på stasjonære Etter to timers søvn så kan jeg vel egentlig si det samme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 La meg halv 12 i går faktisk. Har sovet 2-3 timer hver eneste natt de siste dagene, så i går klarte jeg ikke å holde meg våken mens jeg lå på sofaen. Tenkte det kunne være greit å ha litt søvn i kroppen før skolen i morra. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Har hørt rytker om at det kan være en fordel og ha litt søvn ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Søvn er unødvendig. Prøv å døgne 3 døgn. Skal love deg du skifter mening. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Søvn er unødvendig. Prøv å døgne 3 døgn. Skal love deg du skifter mening. Gjort det opptil flere ganger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Prøv å bli litt eldre, gjenta bedriften da. Jeg hadde heller ikke problemer med å døgne før, men nå er det nesten umulig. Føler at rullatoren kommer trillende snart. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Søvn er oppskrytt altså? Får jeg ikke minimum 6t søvn pr døgn, så blir jeg sur og muggen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er trøtt. Sov sånn 9-10 timer. *gjespe* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Håks er trøtt. Natta Og nå våknet jeg. Goood mornin, everyone Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Kaffe. <3 Og nå skal jeg skrive ut ca. mange sider, og håpe at blekkpatronen varer løpet ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Søvn er oppskrytt altså? Får jeg ikke minimum 6t søvn pr døgn, så blir jeg sur og muggen.Prøv å gå 6 timers-vakter med 2-vaktssystem. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 To vaktsystem? Hur fungerer så det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 To vaktsystem? Hur fungerer så det? 6 timer på vakt og 6 timer av vakt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jah var vel på tide å stå opp nå. Bra jeg ikke skal på jobb før tirsdag. Og da er det ettermiddagsskift, starter kl 14 Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Sounds like fun Ser ut til at jeg får meg noen dager fri framover. Kjekt med litt avbrekk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jau, jobbe tirsdag onsdag torsdag så var det helg igjen. Vi jobber ikke fredager på ettermiddagsskiftet. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg