Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ha tips mot tannverk? Har ei visdomstann som prøver å ta livet av meg :(

Vet ikke om det er fordi den holder på å vokser ser større og presser på tannkjøttet eller om jeg har fått et lite sår baki der? hmm.. uansett så dunker det.

Skal jeg hyve innpå ei flaske brennvin og håpe formen blir fin i morgen?? :!:

Lenke til kommentar
Noen som ha tips mot tannverk? Har ei visdomstann som prøver å ta livet av meg :(

Vet ikke om det er fordi den holder på å vokser ser større og presser på tannkjøttet eller om jeg har fått et lite sår baki der? hmm.. uansett så dunker det.

Ibux i dag, tannlegetime på mandag. Trekking av visdomstenner er så koslig, atte.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Also, 2007 vil ha tilbake vitsen sin.
Fint du holder oversikt.

Tannlege. Har hørt rykter om at det skal hjelpe.
Lenke til kommentar

Tannlege på helg.. hmm.. høres rimelig dyrt ut.

Men skaper visdomstennene problemer når de nesten nyli har kommet ut da?? Trodde ikke det var før om mange år de slo seg vrang.

Jeg som var så stolt når de små taggene først kom ut. Skrøyt over mine to nye jeksler.

Og dette er takken??? makan.

Haha, som om jeg har råd til å dra til tannlege. Det enda ikke for sent å drikke seg ufin og få seg en knyttneve. Kanskje tanna spretter ut. (skal vel et ganske kraftig slag til for å løsne disse :roll: ).

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

De spretter ikke bare ut fordi tennene har røtter som går mange cm innover i tannkjøttet..spørs om det vil gå over av seg selv, tannpine pleier ikke å gå vekk før tannlegen har trylla i kjeften din med tannlegetryllestaven sin.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vel, det er ikke vondt i så veldig mange timer, men det er heller kjedelig å spise kun skorpefri loff og suppe i flere dager.

Det gjør meg ingenting. Frykten er å sette seg i stolen for å kjenne svetten drype fra panna hans i det han riiiver og sliter i tanna :( Trenkt en jeksel som satt som pokker. Måtte ha to tre sprøyter. P.A.I.N.

PS:

Har noen spilt PAIN på ps3 ?? hysterisk morsomt :!:

http://www.youtube.com/watch?v=S1kVkaeJsz0...feature=related

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Du trenger ikke betale på stedet, kan få regning i posten også. Som kan utsettes. Er du helt hysterisk redd kan du be om full narkose, men det er dyrt. Også ler han sannsynligvis og sier det er sånn de gjør med småunger.

Sier som bestemor: Tenna skal du ha resten av livet, dem må du ta vare på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...