Snorre Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Hver sin smak, jeg syns han er skamheit. Særlig i Con Air Indeed, indeed. Er et eller annet med fyren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Og med snakeskin-jacket i Wild at Heart ... Woof! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) zEh ROBOTZ! ZEY ARE COMING! Eller...lage noen forbrenningsovner. Sikkert det hitler egentlig tenkte på. Framtidens eldreomsorg. Tror nesten du bør satse på å importere noen gulinger, jeg. Also, 2007 vil ha tilbake vitsen sin. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Gi meg heller Jeremy Piven Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som ha tips mot tannverk? Har ei visdomstann som prøver å ta livet av meg Vet ikke om det er fordi den holder på å vokser ser større og presser på tannkjøttet eller om jeg har fått et lite sår baki der? hmm.. uansett så dunker det. Skal jeg hyve innpå ei flaske brennvin og håpe formen blir fin i morgen?? :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Noen som ha tips mot tannverk? Har ei visdomstann som prøver å ta livet av meg Vet ikke om det er fordi den holder på å vokser ser større og presser på tannkjøttet eller om jeg har fått et lite sår baki der? hmm.. uansett så dunker det. Skal jeg hyve innpå ei flaske brennvin og håpe formen blir fin i morgen?? :!: Ibux i dag, tannlegetime på mandag. Trekking av visdomstenner er så koslig, atte. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Also, 2007 vil ha tilbake vitsen sin.Fint du holder oversikt. Noen som ha tips mot tannverk? Har ei visdomstann som prøver å ta livet av meg Vet ikke om det er fordi den holder på å vokser ser større og presser på tannkjøttet eller om jeg har fått et lite sår baki der? hmm.. uansett så dunker det. Skal jeg hyve innpå ei flaske brennvin og håpe formen blir fin i morgen?? :!: Tannlege. Har hørt rykter om at det skal hjelpe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Tannlege på helg.. hmm.. høres rimelig dyrt ut. Men skaper visdomstennene problemer når de nesten nyli har kommet ut da?? Trodde ikke det var før om mange år de slo seg vrang. Jeg som var så stolt når de små taggene først kom ut. Skrøyt over mine to nye jeksler. Og dette er takken??? makan. Haha, som om jeg har råd til å dra til tannlege. Det enda ikke for sent å drikke seg ufin og få seg en knyttneve. Kanskje tanna spretter ut. (skal vel et ganske kraftig slag til for å løsne disse ). Endret 4. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) De spretter ikke bare ut fordi tennene har røtter som går mange cm innover i tannkjøttet..spørs om det vil gå over av seg selv, tannpine pleier ikke å gå vekk før tannlegen har trylla i kjeften din med tannlegetryllestaven sin. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (skal vel et ganske kraftig slag til for å løsne disse ). Visdomstenner har det med å sitte godt. Mine måtte nærmest hakkes ut med et minityrspett. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ææh..!!! nekter. Venninna mi måtte nærmest ha narkose for å trekke sine. Flere dager med heftige smertestillende. grøssss. Sikket morsomt å drikke etter å ha tatt seg en pille :!: En dram.. wuuhu Endret 4. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Spørsmålet er heller hvor lenge du gidder å gå rundt med vondt i kjeften. Kan ikke drikke deg dritings hver dag, vettu. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Vel, det er ikke vondt i så veldig mange timer, men det er heller kjedelig å spise kun skorpefri loff og suppe i flere dager. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Da blir spørsmålet hvordan skal jeg kunne hoste opp et par tusen til mandag. Hører rykter om at prostitusjon er godt betalt. Hvor mye koster det å trekke jævelskapen da? Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg trakk ei visdomstann på Tirsdag. No stress. ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Vel, det er ikke vondt i så veldig mange timer, men det er heller kjedelig å spise kun skorpefri loff og suppe i flere dager. Det gjør meg ingenting. Frykten er å sette seg i stolen for å kjenne svetten drype fra panna hans i det han riiiver og sliter i tanna Trenkt en jeksel som satt som pokker. Måtte ha to tre sprøyter. P.A.I.N. PS: Har noen spilt PAIN på ps3 ?? hysterisk morsomt :!: http://www.youtube.com/watch?v=S1kVkaeJsz0...feature=related Endret 4. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Håks er trøtt. Natta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Du trenger ikke betale på stedet, kan få regning i posten også. Som kan utsettes. Er du helt hysterisk redd kan du be om full narkose, men det er dyrt. Også ler han sannsynligvis og sier det er sånn de gjør med småunger. Sier som bestemor: Tenna skal du ha resten av livet, dem må du ta vare på. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Loff med hjemmelaget jordbærsyltetøy og butikkjøpt brunost er skamgodt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg