Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hun får i alle fall dekket sin skyldfølelse og kan nå meg dog samvittighet tjene enda mer $$$ Ned med kappitalen, lissom. Hyklere, ass. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 NO FAP TO DAT. Ned med kappitalen, lissom. Hyklere, ass. Skal en først gjøre noe slikt så kunne hun da ha flyttet ned dit og ikke gjort noe sånn half-ass drit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Så, hva er opp på Bamboo Beach Club? Er slåsskamp på Grønnland i alle fall Og funnet seg en kar fra nedi der i stedet for den klysa Pitt. Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Slosskamp på Brakkebygrenda, kek. Endret 4. mai 2008 av Sinnerboy Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pitt er i alle fall et deilig stykke mannfolk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skal en først gjøre noe slikt så kunne hun da ha flyttet ned dit og ikke gjort noe sånn half-ass drit. Hva i alle dager skal hun flytte ned dit for? :| Hadde jeg fanden ikke gjort dersom jeg vasset i peng. At hun adopterer noen unger i stedet for å leke samaritan gjennom overstyring av UDI er jo prisverdig nok i seg selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skal en først gjøre noe slikt så kunne hun da ha flyttet ned dit og ikke gjort noe sånn half-ass drit. Adopsjon er faktisk noe av det mest hjelpsomme man kan gjøre, da de får for mange barn i den tredje verdens mens vi får for få her. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 For få? Herregud,vil du har enda flere idioter hit? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bare tro meg når jeg sier at du vil ikke like deg så veldig godt i et land med dobbelt så mange pensjonister som arbeidsføre. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pensjonister/eldre mennesker er trivelige mennesker de. Så... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pitt er i alle fall et deilig stykke mannfolk. Eww. Nei takk, like heslig som Tom Cruise. Nei, gi meg mr. Cage *sikle på* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pensjonister/eldre mennesker er trivelige mennesker de. Så... face.desk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Men problemer oppstår når du, sammen med halvparten av norges befolkning, blir en, og du ikke kan få noen til å bære deg til toalettet. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 In other news. Vi prøver igjen: <-- Så får vi se om enkelte kjerringmoderatorer blir sutrete denne gangen også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Når man ser filmer som Leaving Las Vegas er det vanskelig å ikke finne Cage-ern heit. For ikke å snakke om fordømt dyktig. Endret 4. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Men problemer oppstår når du, sammen med halvparten av norges befolkning, blir en, og du ikke kan få noen til å bære deg til toalettet. zEh ROBOTZ! ZEY ARE COMING! Eller...lage noen forbrenningsovner. Sikkert det hitler egentlig tenkte på. Framtidens eldreomsorg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Snakk om gale roboter: :love: (slutten på Portal) Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eww. Nei takk, like heslig som Tom Cruise.Nei, gi meg mr. Cage *sikle på* Cage? Fyren er jo stygg som fy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hver sin smak, jeg syns han er skamheit. Særlig i Con Air Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Zealuu; er du har som avatar? oO' Hentai shait? Endret 4. mai 2008 av be.my.whore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg