Snorre Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke riktig så ille tror jeg. Men så har jeg ikke noe kjennskap til henne da. Aldri møtt henne personlig. Men skal man tro media, ganske blåst. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Fullstendig blåst er hun i hvert fall. Men å holde det i mot henne blir litt kravstort. Jeg har fremdeles til gode å bli overbevist om at noen av disse berømthetene er videre ... Oppegående. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Intelligens trekker jo opp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Intelligens trekker jo opp. Bare dersom man skal snakke med vedkommende. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hehe. Jeg liker å prate med de jeg blir fysisk tiltrukket av. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Men å holde det i mot henne blir litt kravstort. Jeg har fremdeles til gode å bli overbevist om at noen av disse berømthetene er videre ... Oppegående. Tru dat. Angelina Jolie virker dog (usj, det ordet er nesten litt ekkelt) rimelig klartenkt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Bare dersom man skal snakke med vedkommende. I wish. Alt jeg tenkte mens jeg så War of the Worlds var "herre jemini, Tom Cruise er dum." Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Liker de helst dumme som et brød jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Foretrekker de som man kan føre en intelligent samtale med, som Vaganza f.eks. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hva skal med med snakk når en kan fap fap fap? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hehe. Jeg liker å prate med de jeg blir fysisk tiltrukket av. Det gjør sikkert de fleste, men sjansene for at de som sitter og sikler over sine omfattende bildearkiver feat. Hayden Panettiere, noensinne kommer til å ende i en situasjon der de får sjansen til å prate med kjerringen, synes små. Tru dat. Angelina Jolie virker dog (usj, det ordet er nesten litt ekkelt) rimelig klartenkt. Jeg vet ikke om det er fordi hun er ca. 15 år eldre eller fordi hun bare har fått litt mer utlevert enn enkelte andre, men joda. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer ikke helt de leppene til Jolie, det er noe som bare byder meg imot. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Greien om å ha et barn fra hver verdensdel er litt sært da. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hun får i alle fall dekket sin skyldfølelse og kan nå med god samvittighet tjene enda mer $$$ Endret 4. mai 2008 av be.my.whore Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer ikke helt de leppene til Jolie, det er noe som bare byder meg imot. Er jo leppene som gjør'a tiltrekkende jo! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Liker øya til Jolie jeg. Og nesa. Leppene er greie nok, ditto puppene, men ... meh. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Klarer ikke helt de leppene til Jolie, det er noe som bare byder meg imot. You crazy kook. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som har lurket på bildesøk google, angelina jolie side 2 ser jeg. ^^ Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 I prefer blondes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg