L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I begravelse er det kun mørk dress som duger for hannkjønn. Fakta. Jeg tenkte at når mora mi tok repern så skulle jeg stille opp technicolor dreamcoat med et champagneglass i den ene handa og en sigar i den andre. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mørk dress, hvit skjorte og svart slips... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God natt Unødvendig. La kidden være ifred da Her har denne låta gått om igjen og om igjen. Harmonisk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fakta er det ikke. Høytidelig er det. Høytidelig fakta. ^^ Det spørs vel litt, men jeg ville aldri gått i begravelse i jeans om jeg hadde et alternativ. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det verste er at jeg er hetrofil, det er noe med forum som slipper ut den homofile siden i meg. Det startet slik for meg og og ja, se på meg nå ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tenkte at når mora mi tok repern så skulle jeg stille opp technicolor dreamcoat med et champagneglass i den ene handa og en sigar i den andre. Fæle minner fra barndommen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem sin da? Onkelen min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God natt Unødvendig. La kidden være ifred da Hvorfor? Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tenkte at når mora mi tok repern så skulle jeg stille opp technicolor dreamcoat med et champagneglass i den ene handa og en sigar i den andre.Fæle minner fra barndommen?Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi snakker om Linux og begravelser Litt uheldig kobling, syns jeg Til slipsdiskusjonen: alle gentlemen må jo ha et svart slips til begravelser (sørgeslips). Dette bæres i tillegg til mørk dress. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvem sin da? Onkelen min Oida. Kondolerer. Vent. Jeg visste dette. Uhm. Kreft? *se om jeg husker rett* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor? Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig. Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen Ness-Quick. Endret 10. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 nei ikke kreft... Han var ute og jogget på tirsdag og mens han tøyde ut falt han sammen... vi vet ikke hva det var som hendte enda (vi får svar på det i morgen) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor? Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig. Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor Er vi redd for en ny høyttaler-episode? Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen Curacit. Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Curacit.Og det er? Jeg har ikke tenkt å ta livet av hu. (Det kan andre gjøre om de vil) Hu er nemlig ikke verd å sitte inne for Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 nei ikke kreft...Han var ute og jogget på tirsdag og mens han tøyde ut falt han sammen... vi vet ikke hva det var som hendte enda (vi får svar på det i morgen) Oii. o_O Det var jo.. Litt. Jøss. Mangler bare at det viser seg å være mord nå. Kondolerer så masse. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller. Greit det tante Rebecca God natt *gå og legge seg, redigere forrige innlegg også* Endret 10. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommenAmfetamin? Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller. moren til en forumbruker er jo en anonym og lite spesifikk person. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei uff... på tide å legge bort mordfantasiene. Setter heller på Lucy in the sky with diamonds og later som jeg er rusa en liten stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg