Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 *stikke ut for sigg* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Vin er visst godere enn det burde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Fått i deg for mye av det også, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Fått i deg for mye av det også, Lars? Degfiner for mye Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Og når vi først er inne på emnet Veronica Mars. Var det virkelig bare meg som trodde det var overbevist om at det var en fjortiss/barne-serie helt til jeg leste i dnfk? oOHar det noen gang vært sagt at det var en seriøs serie? oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Har det noen gang vært sagt at det var en seriøs serie? oOTror det... oO Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Pff...er bare skarstad som har en liten crush på gang. Hot babe=bra serie. Lol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Har det noen gang vært sagt at det var en seriøs serie? oOTror det... oO Bullshit Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Pff...er bare skarstad som har en liten crush på gang. Hot babe=bra serie. Lol. Sånn er det jo. Heroes = Hayden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Altså, man kan da aldri få for mye vin. *Piff* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg må se på den før jeg kan bestemme meg for om han lider av en slags Veronica Mars-relatert OCD-avart, eller om serien virkelig er så bra. Srlsy, det er den beste krim-, komi-, spennings- og dramaserien, alt på én gang. At serien ble kansellert etter bare tre sesonger er en brøler helt på høyde med canarseerne salg av Manhattan for smånips. Altså, det er mitt livs store mål å gjenoppta produksjonen av serien, om jeg så må klone de originale skuespillerne eller få laget verdens mest avanserte roboter for å erstatte dem. Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Sånn er det jo. Heroes = Hayden. Got pie? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hayden er så deilig at selv bajsen hennes smaker godt, tror jeg. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Haha, trur du ikkje har vore borti den før? Hehe, iuk... Slikt kan skje den beste. Hayden er fortsatt sweet. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Kan da ikke sitte på viten om hva du har vært borti eller ikke. Hun er pen ja, men ikke såååååå pen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Sånn er det jo. Heroes = Hayden. Got pie? Hvem bryr seg om hun spiser bæsjen sin, hun er jo knuse deilig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Syntes hun er nice jeg. Girl next door ++. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Fullstendig blåst er hun i hvert fall. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Sånn type scientology? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er vel ikke så mange kåte smågutter der ute som sitter å spør seg hvor smart hun er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg