Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det smaker...ingefærøl! Akkurat som at Razz + Sprite smaker Sprite altså Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det smaker...ingefærøl! Akkurat som at Razz + Sprite smaker Sprite altså Og etter en liter med det, takler du ikke smaken av Sprite lenger. Vel, jeg gjør ikke det i alle fall =/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Derfor jeg bruker Sprite, for det drikker jeg ikke til vanlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg takler fortsatt ikke smaken av sprite/7up etter å ha blandet det 50/50 med heimbrent i mange år i fjortistida. Brekker meg bare av lukta nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ja, det var det jeg brukte å blande med selv. HB eller vodka eller drue med Sprite eller Battery. Klarer ikke drikke noen av de nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Klassiker å drikke HB+Sprite fra kjøkkenglass helt til man ligger og spyr inne på do i 2 timer, mens en eller annen random jente står og stryker deg på ryggen/holder håret unna. Mens Guns'n'Roses spilles på full guffe ute i stua og en eller anna står og pisser ute på verandaen (fordi dassen er opptatt) Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Yeah. Eller i mitt tilfelle, kompiser står rundt og peker og ler. Du blekker og våkner med en lysestake kjørt opp i ræva noen timer senere mens ei venninne står og peker og ler enda mer enn kompisene dine gjorde mens du spøy. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg blander ut kun med ting jeg ikke drikker ting vanlig. Det vil si at jeg ikke kan drikke Sprite, Ingefærøl, Battery, Urge, Burn etc lenger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 wow.. enda drikkeprat.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg blander mye med Urge og Cola, men det har jeg nada problemer med. Og jeg klarer ikke blande med Fanta Men dette er litt rart. Etter en oppsummering jeg gjorde tidligere i år, hadde jeg rundt 11.000 poster. Når jeg sjekka nå, har jeg bare rundt 9.000 poster. Where has my posts dratt? :O Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mikkel var ensom i kveld, bare drikkeprat igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mikkel! *savne* Ta toget hit opp, jeg har vin og Pink Floyd på vinyl Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hvorfor blande når man drikke rent? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Whiskey og cognac drikker man rent. Alt annet må blandes med noe godt. Så egentlig ser jeg ikke vitsen. Drikker heller ting jeg liker. Dvs. øl. Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mikkel! *savne* Ta toget hit opp, jeg har vin og Pink Floyd på vinyl I wish you where here *synge på* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Var ikke det en dårlig Rednecks-ballade også? Jo. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er mikkel og Smurfen sammen eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Vel, jeg drikker tequila og vodka med smak rent, whisky og cognac har jeg drukket nok av (det var den spriten jeg starta med, fant ut at det ikke gikk an å blande med og drakk nok av generelt), vanlig vodka smaker sjelden godt, unntatt sånn svinedyr som jeg aldri tar meg råd til å kjøpe og heller snylter av rike leger som sender folk til Russland og Finland for å importere de fineste sortene, satt med ei flaske Svartedaudir og prøvde å få ned den rent. Verken pappa eller jeg klarte mange slurkene før vi plutselig fikk en veldig dårlig dag og flytur fra Island til USA Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er mikkel og Smurfen sammen eller? Nei, vi er bare venner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg