Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassiker å drikke HB+Sprite fra kjøkkenglass helt til man ligger og spyr inne på do i 2 timer, mens en eller annen random jente står og stryker deg på ryggen/holder håret unna. Mens Guns'n'Roses spilles på full guffe ute i stua og en eller anna står og pisser ute på verandaen (fordi dassen er opptatt)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg blander mye med Urge og Cola, men det har jeg nada problemer med. Og jeg klarer ikke blande med Fanta :p

Men dette er litt rart. Etter en oppsummering jeg gjorde tidligere i år, hadde jeg rundt 11.000 poster. Når jeg sjekka nå, har jeg bare rundt 9.000 poster.

Where has my posts dratt? :O

Lenke til kommentar

Vel, jeg drikker tequila og vodka med smak rent, whisky og cognac har jeg drukket nok av (det var den spriten jeg starta med, fant ut at det ikke gikk an å blande med og drakk nok av generelt), vanlig vodka smaker sjelden godt, unntatt sånn svinedyr som jeg aldri tar meg råd til å kjøpe og heller snylter av rike leger som sender folk til Russland og Finland for å importere de fineste sortene, satt med ei flaske Svartedaudir og prøvde å få ned den rent. Verken pappa eller jeg klarte mange slurkene før vi plutselig fikk en veldig dårlig dag og flytur fra Island til USA :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...