Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg?a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo? b. Stikke til kjæresten og overnatte? c. Dra til venninna mi igjen? Kombinèr a med å høre på Tokio Hotel evt Linkin Park. .) Når ble Linkin Park emo? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det hørtes ut som en god plan! GTA IV Er den eneste vennen man trenger nå! Har ikke noe forbanna GTA her. Eneste spill jeg har er disse: 1. Assassin's creed Kjedelig spill. Man som løper rundt og dreper folk. Var morsomt i begynnelsen. 2. Guitar Hero III Hvem spiller GH med seg selv? Det er i hvert fall kjedelig. 3. Call Of Duty 3 Det er ikke noe morsomt å spille de samme banene om og om igjen.. 4. Call Of Duty 4 Etter å ha spilt 3'ern, orka jeg ikke en gang å prøvespille denne her.. 5. Tiger Woods PGA Tour '07 Hva er vits å spille golf på xbox når man heller kan spille på ekte? Mye bedre.. 6. Tony Hawk Project 8 Det spillet er så gammelt og jeg har gitt opp såå... 7. skate. Det er enda verre enn Tony Hawk-spillet.. 8. The Orange Box Skjønner ikke en dritt av spillet? 9. Devil May Cry 4 Hvem fant opp det spillet? Det var helt latterlig.. 10. Rainbow Six Vegas Det gidder jeg ikke å spille en gang. Bare se på coveret??? 11. Ghost Recon 2 Det er like interessant å spille som det spillet over.. 12. Burnout Paradise Hva er meningen med spillet? Aldri skjønt det.. Sikkert flere spill, men orker ikke å lete etter dem. JEG KJEDER MEG!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Med dildo og masse lube kjeder man seg aldri. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Når ble Linkin Park emo? Når ble Linkin Park ikke emo? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Vanskelig valg. Mamma sa at hun skulle ringe politiet eller barnevernet om jeg stakk og begynte å hyle ting som "Hva har jeg gjort for å fortjene dette?" eller "Hva har jeg gjort galt?".. bla bla bla. Kjerring. Hørtes ut som en trivelig familiestund. Så det resulterer i at du blir sittende her da? LP har det alltid vært "inn" å hate. Er ikke sååå ille selv om jeg personlig ikke helt liker det. Endret 3. mai 2008 av be.my.whore Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Når ble Linkin Park emo? Når ble Linkin Park ikke emo? Tja, jeg hørte på Linkin lenge før jeg noengang hørte uttrykket emo. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mao du var emo før du i det hele tatt viste om det selv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Ja, la oss "diskutere" personlig musikksmak, dere, og sette folk i båser etter hva musikk de hører på. Det kommer det alltid noe godt ut av. Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Emo er IKKE et nytt begrep mao Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Tja, hvis det å høre på musikk av et band gjør meg emo så... Hvis jeg i tillegg sier at jeg hører på Tiësto, Nightwish og Vassendgutane, hva slags kategori har du til meg da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 party emo bonde Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 I'll buy that. Nie: Jeg ser deg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nie: Jeg ser deg! Jeg skulle akkurat til å sette deg i bås. Du som alle andre i forumkafeen (utenom meg) er rare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er isåfall emo satan neger. Ikke værst egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nie: Jeg ser deg! Jeg skulle akkurat til å sette deg i bås. Du som alle andre i forumkafeen (utenom meg) er rare. Godt du også har fått det med deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det å vandre rundt med tunge poser når ei hånd egentlig ikke vil annet enn å hvile i lomma og man fortsatt ikke har spist i dag, er et slit. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hmmm... Det hørtes ut som en interessant kombinasjon. Må huske å teste det en gang. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det smaker...ingefærøl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jack +Øl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg