WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva får du mest trøbbel for? b og c. spørs hva jeg sier til dem når de telefonterroriserer meg.. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syns det er veldig betryggende jeg. Epletyv, altså..hallo, det er lørdags kveld. Gå ut og nyt livet..du har bare et av det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Eple, stikk til typen. Ez-mode. Nei. nå må jeg stikke om jeg skal komme meg på butikken noen sinne. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva får du mest trøbbel for? b og c. spørs hva jeg sier til dem når de telefonterroriserer meg.. Da gjør du en av dem, da. Alltid morsomt å være litt rebelsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Yeah! Anarchy in the family! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg velger a. Sitte inne som en jævla emo. Kose meg med DVD, GTA4 og et par halvlitere. Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bah, jeg får vel gå. Butikken stenger vel om 40 minutt så ... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vanskelig valg. Mamma sa at hun skulle ringe politiet eller barnevernet om jeg stakk og begynte å hyle ting som "Hva har jeg gjort for å fortjene dette?" eller "Hva har jeg gjort galt?".. bla bla bla. Kjerring. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg velger a. Sitte inne som en jævla emo. Kose meg med DVD, GTA4 og et par halvlitere. Det hørtes ut som en god plan! GTA IV Er den eneste vennen man trenger nå! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert. Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det... Epletyv: Hva med alternativ G. Invitere typen til å overnatte hos deg. Tipper det blir minst like godt mottatt. Endret 3. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert.Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det... Det er derfor jeg sitter på rommet mitt og drikker nå. Poker og fotball bryr meg midt i fisringen. Men jeg skulle ØNSKE jeg likte fotball, faktisk. Er bare så vanskelig å la seg gjøre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert.Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det... Det er derfor jeg sitter på rommet mitt og drikker nå. Poker og fotball bryr meg midt i fisringen. Men jeg skulle ØNSKE jeg likte fotball, faktisk. Er bare så vanskelig å la seg gjøre. Gjør meg egentlig ikke noe å se fotball, men jeg takler ikke at folk skal sitte og kommentere alt som skjer. Det er det vi har TV-kommentatorer til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert.Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det... Det er derfor jeg sitter på rommet mitt og drikker nå. Poker og fotball bryr meg midt i fisringen. Men jeg skulle ØNSKE jeg likte fotball, faktisk. Er bare så vanskelig å la seg gjøre. Drømmelørdagen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Se fotball eller sitte på rommet å drikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 fotball,poker OG drikking (alene er vel ikke så mye stas da ) Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Drikke alene er ikke stas uansett. Men føler jeg ikke har så mye valg når det er fotball på tv'n, og de som er her spiller poker. Vel, "alene" blir det kanskje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Drikker meg ikke full alene, men et par pils blir fort 3-4 hvis man ser en lang film man koser seg med. F.eks. igår starta jeg med Commando på TV3, og gikk over til konsert-DVD etterpå. Ble småbrisen og det var bare trivelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 I`ll keep you company Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg?a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo? b. Stikke til kjæresten og overnatte? c. Dra til venninna mi igjen? Kombinèr a med å høre på Tokio Hotel evt Linkin Park. .) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hihi, så akkurat en kar som bumpa en 6 år gammel tråd om The Sims. Faen ikke dårlig å finne den, syns mannen burde fått en arkeologisk pris istedet for stenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg