Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert.

Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det...

Epletyv: Hva med alternativ G. Invitere typen til å overnatte hos deg. Tipper det blir minst like godt mottatt.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Usj, kjedelig å være omgitt av folk som glaner fotball på TV når man selv er under middels interessert.

Spesielt når de gjennom TVen prøver å forklare spillerne hva de bør og ikke bør gjøre. Tror ikke det er noen av dem som hører det...

Det er derfor jeg sitter på rommet mitt og drikker nå. Poker og fotball bryr meg midt i fisringen.

Men jeg skulle ØNSKE jeg likte fotball, faktisk. Er bare så vanskelig å la seg gjøre.

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg sitter på rommet mitt og drikker nå. Poker og fotball bryr meg midt i fisringen.

Men jeg skulle ØNSKE jeg likte fotball, faktisk. Er bare så vanskelig å la seg gjøre.

Gjør meg egentlig ikke noe å se fotball, men jeg takler ikke at folk skal sitte og kommentere alt som skjer. Det er det vi har TV-kommentatorer til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Drømmelørdagen :love:

Lenke til kommentar

Drikker meg ikke full alene, men et par pils blir fort 3-4 hvis man ser en lang film man koser seg med. F.eks. igår starta jeg med Commando på TV3, og gikk over til konsert-DVD etterpå. Ble småbrisen og det var bare trivelig.

Lenke til kommentar
Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg?

a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo?

b. Stikke til kjæresten og overnatte?

c. Dra til venninna mi igjen?

Kombinèr a med å høre på Tokio Hotel evt Linkin Park. .)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...