Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 be.my.whore, slapp av, eg e siddis ^^ Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hvordan kan en ikke drikke øl? det er jo godt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 vent.internettnaboer? Er vi ikke alle da naboer da? Var det jeg også regnet ut. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg bare bor i trønderland atm Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hvordan kan en ikke drikke øl? det er jo godt. Nei, det er det ikke. Ikke etter første mai. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er kult å treffe andre trøndere som bor i nærheten av meg på internett ;D (i dette tilfelle CSS) Hvordan bor man i nærheten av noen på internett? Sånn.. internett-naboer, liksom? Ehm, bor i nærheten? Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 be.my.whore, ja, jeg har merka at de fleste mener det er godt, vel, ikke jeg. Ikke at jeg ikke drikker det eller liker det, jeg bare syns at rusbrus, vin og sprit er så mye, mye bedre. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei jeg vet ikke hvor de er. Men nordlendinger er koselige dyr, bare en blir kvitt isbjørnene som bor der oppe så. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva annet? Øl til kvellen...? Ølsalget stengte vel 18:00 afaik. Dessuten liker jeg ikke øl I alle fall ikke så godt, drikker heller rusbrus, men helst drikker jeg sprit Spriten er ikke bra for kroppen. Men drikker noe av det jeg også. Cider med litt ekstra sprit oppi. :!: Rusbrus smaker piss. (Ikke vondt ment) Øl går ned på høykant, men er ikke alltid like godt. :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ehm, bor i nærheten? Hva er det du ikke forstår? Jeg forsto alt. Nei jeg vet ikke hvor de er. Men nordlendinger er koselige dyr, bare en blir kvitt isbjørnene som bor der oppe så. Nja. De smelter som oftest når våren kommer i juli, da. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Smelter? Viste jeg ikke. Oh wait, IS-bjørner. I LOOSE. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LockBreaker, hva er egentlig bra for kroppen? I alle fall ikke frokosten min som vanligvis består av Guinness og røyk. Smaker død og pine, men det føles godt psykisk. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg? a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo? b. Stikke til kjæresten og overnatte? c. Dra til venninna mi igjen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg?a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo? b. Stikke til kjæresten og overnatte? c. Dra til venninna mi igjen? d. ??? e. become a hero nr e Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er familiebesøk og vi feirer lillebrors bursdag. Jeg er ikke sulten, og jeg gjør ikke annet enn å sitte foran pcen. Jeg stakk ista, men da kom mamma og henta meg, og hu ble pissed og skrek. Hva burde jeg?a. Sitte innelåst på rommet som en jævla emo? b. Stikke til kjæresten og overnatte? c. Dra til venninna mi igjen? Hva får du mest trøbbel for? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 b. Stikke til kjæresten og overnatte? b Er du løs?...jeg er løs for alt som har boblepupper. Lenke til kommentar
junghans Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LockBreaker, hva er egentlig bra for kroppen? I alle fall ikke frokosten min som vanligvis består av Guinness og røyk. Smaker død og pine, men det føles godt psykisk. Signeres. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ...jeg er løs for alt som har boblepupper. Betryggende. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg