Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hmm, kanskje jeg skulle følge Ø.B.s eksempel og ta ansiktshåret ... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du har et par uker på deg, til det vokser ut igjen. Uker? Du sa det ville vokse ut igjen snart, jo! Gi meg 5 dager da. Hei Snublefot=) Endret 3. mai 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Dere prøver å ta livet av meg! Først NgZ, så ØB, så Smurfen. Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neida vennen. Jeg kunne aldri barbert meg, ikke så lenge du er en OSD ^^ Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bytex, jeg kunne evt. bare ha sjekket last.fm-profilen hennes, som er linka til i profilen hennes. "ainaem", men du har rett, vaganza er ei venninne av meg. Jeg heter kanskje ainaem? Jeg er fra indre India. Normalt navn der, det. Anyway: STALKER!! EG KJENAR DEG INTE. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gi meg 5 dager da Får du det skikkelig (SKIKKELIG!!!) på 5 dager? Anyway: STALKER!! EG KJENAR DEG INTE. Ei heller svensk, tydeligvis. Hei jente-jente. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bytex, jeg kunne evt. bare ha sjekket last.fm-profilen hennes, som er linka til i profilen hennes. "ainaem", men du har rett, vaganza er ei venninne av meg. Jeg heter kanskje ainaem? Jeg er fra indre India. Normalt navn der, det. Anyway: STALKER!! EG KJENAR DEG INTE. Ifg. last.fm-profilen din heter du Aina Emilie ;D Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Lyset funker hverken på soverommet eller kjøkkenet. =/Du virker ikke som en som blir sjenert så lett.... Hvis det er sånn automatisk sikring så er det bare å dra en spake opp og ned igjen. Easy peasy... jo..du må tro meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gi meg 5 dager da Får du det skikkelig (SKIKKELIG!!!) på 5 dager? Selvfølgelig. haha, vi får sjå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nytter ikke å ljuge til oss ihuga nerds, vaganza. Bildet ditt i RPP ser ikke veldig indre-indisk ut heller. Hah. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ei heller svensk, tydeligvis. Hei jente-jente. ^^ TJENARE POJKE-POJKE. Ifg. last.fm-profilen din heter du Aina Emilie ;D Dekknavn..? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis det er sånn automatisk sikring så er det bare å dra en spake opp og ned igjen. Easy peasy... jo..du må tro meg. Nytter jo ikke når jeg må ut i gangen for å sjekke. Er folk der hele tiden, jo. Jeg tror deg ikke. Selvfølgelig. haha, vi får sjå Jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kibs er jente Skikkelig søt ei også ^^ Jeg har sett gjennom pengeboka di :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) TJENARE POJKE-POJKE KAN FOLK SNART SLUTTE Å TRO AT JEG ER EN GUTT????? Smurfepus: Og så tar vi det litt rolig. Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei han sitter med tissen i handa allerede. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Smurf: Jeg har sett gjennom pengeboka DI. Mye rart der Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei han sitter med tissen i handa allerede.Hva er det du snakker om i dag, Bytex? Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 True that Kibs, nå henger jeg ikke med. Bytex, bare i drømmene dine ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Og sånn går nu dagan Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Driver å pusser opp da. Hadde vært viktig med slike i hele huset ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg