dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Be te dobbelt ve, Aina, nå har jeg resten av Ridskolan, samt et par oppfølgere om du er interessert i å se ferdig filmene med meg ^^ Hoho, ja, fascinerende filmer. Kommer med en gang Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det ikke bare å svare Mozart på alt? Er ikke Beatles retro? Beatles er vel svært lite retro. Kommer selvsagt an på hvordan du ser på det. *sukke* Mozart ja.. blæææææ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har fri år jeg,så lite prøver og pugge Hva er cafen`s lørdagsplaner da? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 En pakke lube og knebeskyttere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dagens agurk: "En mann i 40-årene som ble stanset bak rattet med en promille på 1,1, skyldte på levertransplantasjon, men møtte liten forståelse i retten. I politiavhør forklarte mannen at han tidligere på kvelden hadde drukket fire pils, men at han på grunn av en levertransplantasjon hadde lavere forbrenning enn det han ellers ville hatt med sin egen lever, skriver ba.no." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Be te dobbelt ve, Aina, nå har jeg resten av Ridskolan, samt et par oppfølgere om du er interessert i å se ferdig filmene med meg ^^ Hoho, ja, fascinerende filmer. Kommer med en gang When come, bring pie. Evt. øl og røyk. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vaganza: Er fra? Bytex: Hørtes jo ut som en fornuftig forklaring egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja, synd den ikke kan gjenbrukes lengre. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vaganza: Er fra?Bytex: Hørtes jo ut som en fornuftig forklaring egentlig. Falt fra månen en vakker junidag. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Pga copyright? Månen you say? Smaker du som ost også da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hva er det mitt øye ser? Er det en nying her? Oo Seriøst, nå burde NgZ komme hjem snart. Tror en sikring har gått, og jeg tør ikke gå ut i gangen for å sjekke sikringsskapet. Oslo er jo en storby. Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke se da. En blir sjenert. Du tror en sikring har gått? No power? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nå kan du mobbe meg i rpp kibs^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er visst en venninde av Datasmurf siden han konstant kaller henne "Aina". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke se da. En blir sjenert. Du tror en sikring har gått? No power? Lyset funker hverken på soverommet eller kjøkkenet. =/ Du virker ikke som en som blir sjenert så lett.... Nå kan du mobbe meg i rpp kibs^^ Har ingen bilder her, ellers skulle jeg gjort det. Det er dårlig gjort!!!!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har ingen bilder her, ellers skulle jeg gjort det. Det er dårlig gjort!!!!! Du har et par uker på deg, til det vokser ut igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bytex, jeg kunne evt. bare ha sjekket last.fm-profilen hennes, som er linka til i profilen hennes. "ainaem", men du har rett, vaganza er ei venninne av meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du har et par uker på deg, til det vokser ut igjen. Uker? Du sa det ville vokse ut igjen snart, jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg