Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ]Slips er noe faenskap. Sist begravelse gikk jeg med jeans, skjorte og blazer. Jeg gikk i kjole og dressjakke. Hadde mest lyst til å gå i pysjamas, men jeg tror aldri jeg hadde blitt tilgitt av slekta.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Dette er som alltid første steg på veien til et bedre liv. Alltid like behagelig. Ja ikke sant. Hadde det ikke vert for at nesten alle spillene er kodet for Directx så skulle jeg med glede benytet meg av Linux 24/7 Endret 10. januar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg trenger ubuntu LIVE cd-er. Men jeg orker ikke. xD Jeg kan bestille til deg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk til datasmurf som tipsa meg om denne tråden! Synes navnet var bedre enn SO og. Hva skjer her i kvelden da? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kan bestille til deg? Du lever på sånne cd-er! Omm nom nom Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har vi gått over til å snakke om begravelser? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg gikk i kjole og dressjakke. Hadde mest lyst til å gå i pysjamas, men jeg tror aldri jeg hadde blitt tilgitt av slekta..Begravelser er direkte døll. Greit nok, det er trist, men sånn er det bare. Blazer > dressjakke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du lever på sånne cd-er!Omm nom nom Jammen, de smaker jo godt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jammen, de smaker jo godt Btw, du har ny comment på DA Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi snakker om Linux og begravelser Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg gikk i kjole og dressjakke. Hadde mest lyst til å gå i pysjamas, men jeg tror aldri jeg hadde blitt tilgitt av slekta..Begravelser er direkte døll. Greit nok, det er trist, men sånn er det bare. Blazer > dressjakke Spørs litt hvem sin begravelse det er da selvfølgelig. Hadde ikke vært så kjedelig om det hadde vært En nær venn eller slektning. Ikke at det hadde vært spennende heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har vi gått over til å snakke om begravelser? Jeg prøver desperat å snakke om live cd-er... Evt kan vi jo snakke om at DU ville ha bilder av MEG i dusjen i stad oO Din perverse.... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal i begravelse på Tirsdag Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blazer > dressjakke I begravelse er det kun mørk dress som duger for hannkjønn. Fakta. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Evt kan vi jo snakke om at DU ville ha bilder av MEG i dusjen i stad oO Din perverse.... Det verste er at jeg er hetrofil, det er noe med forum som slipper ut den homofile siden i meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I begravelse er det kun mørk dress som duger for hannkjønn. Fakta.Fakta er det ikke. Høytidelig er det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Btw, du har ny comment på DA oO Jeg har ikke opdatert/sjekket dA profilen min på en mnd nå, tror jeg oO Må komme meg ut for å ta noen bilder snart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg gikk i kjole og dressjakke. Hadde mest lyst til å gå i pysjamas, men jeg tror aldri jeg hadde blitt tilgitt av slekta..Begravelser er direkte døll. Greit nok, det er trist, men sånn er det bare. Blazer > dressjakke Nåja. Jeg vet ikke. Jeg var ganske underholdt. Selv om det høres skremmende ut. Jeg skal i begravelse på Tirsdag Hvem sin da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg