TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jentene ble først mye synligere når funksjonen for å svare om en gutt eller jente kom. Tittel: Den behagelige Forumkafeen Eller den store, gigantiske, fantastiske, kompromissløse etc... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det andre enn meg som sjekker "Hva heter du?"-tråden hver gang noen har svart i den? Som om det skulle være veldig interessant å vite hva dere heter. Veldig rart. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Au. Au! AU! Jævla ryggsmerter som kom ut av intet. Det var jaggu meg ikke langt ifra at jeg bare la meg ned i ei grøft og ventet på at noen skulle bære meg hjem. Fyttirakkern. Og så passet det jo jævlig fint at det skjedde på fagdagen i norsk. Du har forresten rett angående Venstre, Snorre, de fører en rimelig overlegent god politikk. Du har forstått det. I motsetning til de andre partiene prøver Venstre å forandre og få igjennom en politikk som faktisk gjør forskjell! Å senke skatten noen prosent-poeng hjelper ikke. Skattesystemet er fortsatt like dårlig. Formueskatt, eiendomskatt og arveavgift er noe som må vekk. Dette har Venstre, og forsåvidt Høyre skjønt. Men flat skatt er det vist bare Venstre som ser verdien av. Sosialliberalisme er sunt for et moderne velferdssamfunn. Men nå skal jeg slutte å reklamere for Venstre. XP Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og vi har fått enda flere jenter på forumet, ja? Tar helt av dette. Yesyes, vi tar snart over alt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Forumkafeen er det nye "Politikk og samfunn"? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, endelig var denne tråden her.. Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kvinner er i framvekst i alle områder i samfunnet. I jobbmarkedet, på fora, i forsvaret. Absolutt en posiiv utvikling. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Forumkafeen er det nye "Politikk og samfunn"? Det er det nye "alt". moar wiminz gud, idd. Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og vi har fått enda flere jenter på forumet, ja? Tar helt av dette. Yesyes, vi tar snart over alt hah, dere blir aldri mange nok til min ePenis Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det andre enn meg som sjekker "Hva heter du?"-tråden hver gang noen har svart i den? Som om det skulle være veldig interessant å vite hva dere heter. Veldig rart. Haha, ja ^^ Gjelder også flere tråder som jeg egentlig gir faen i Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 sitter på skolen og hører læreren snakker som historie og filosofi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 sitter på skolen og hører læreren snakker som historie og filosofi. Helt vilt rått, altså. Crazy awesom, liksom. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Forumkafeen er det nye "Politikk og samfunn"? Det er det nye "alt". moar wiminz gud, idd. Jeg vet, men i overkant mye politikk her for øyeblikket Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Filosofi blir først interessant når du begynner å studere på universitetet. Jeg skrev om kunstig intelligens, da i form av å drøfte John Searles artikkel om nettopp dette emnet. Var egentlig ganske artig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yesyes, vi tar snart over alt Har du en plan til hvordan? For om ikke foreslår jeg at vi ducktaper alle mannfolka til veggen og kaster popcorn på dem. =D Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter på skolen uten en dritt å gjøre. Da blir det forumtrolling for alle penga! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet, men i overkant mye politikk her for øyeblikket Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg Det kan aldri bli for mye politikk, i hvert fall ikke når vi har fornuftige folk som Snorre her. Det må forresten også nevnes at Venstre er for et skille mellom kirke og stat. Rosa. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg bruker å slite med å få ideer til slikt jeg også, hjelper som regel å sjekke tutorialssider for photoshop. Funker i alle fall godt for meg, bare for å få ideer og inspirasjon Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Forumkafeen er det nye "Politikk og samfunn"? Det er det nye "alt". moar wiminz gud, idd. Jeg vet, men i overkant mye politikk her for øyeblikket Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg http://www.colourlovers.com/palettes/top Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jeg fornuftig ja. Det er godt å høre. Har alltid prøvd å virke rimelig og fornuftig. Godt jeg oppnår målene mine. Når det er sagt finnes det ikke noe som er viktigere en politikk. Selv om det er få ungdommer i dagens samfunn som forstår dette. Den store velferden i Norge har gjort politikk til et ikke-tema blant alt for mange undommer. Det er på mange måter blitt upopulært å tenke og diskutere politikk i den alderen. Men det finnes selvsagt unntak. Ellers hadde vi vel ikke hatt ungdomspartier. Jeg synes godt man kunne innført politikk som et fag på videregående skole, og som en større del av samfunnsfaget på ungdomskoler. Lære ungdommen litt om viktigheten av demokratiet og politisk frihet. Hadde gjort ungdommen godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg