Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Au. Au! AU!

Jævla ryggsmerter som kom ut av intet. Det var jaggu meg ikke langt ifra at jeg bare la meg ned i ei grøft og ventet på at noen skulle bære meg hjem. Fyttirakkern. Og så passet det jo jævlig fint at det skjedde på fagdagen i norsk.

Du har forresten rett angående Venstre, Snorre, de fører en rimelig overlegent god politikk.

Du har forstått det. I motsetning til de andre partiene prøver Venstre å forandre og få igjennom en politikk som faktisk gjør forskjell! Å senke skatten noen prosent-poeng hjelper ikke. Skattesystemet er fortsatt like dårlig. Formueskatt, eiendomskatt og arveavgift er noe som må vekk. Dette har Venstre, og forsåvidt Høyre skjønt. Men flat skatt er det vist bare Venstre som ser verdien av. Sosialliberalisme er sunt for et moderne velferdssamfunn. Men nå skal jeg slutte å reklamere for Venstre. XP

Lenke til kommentar
Forumkafeen er det nye "Politikk og samfunn"?

Det er det nye "alt".

moar wiminz gud, idd.

Jeg vet, men i overkant mye politikk her for øyeblikket :wee:

Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg :hm:

Lenke til kommentar
Jeg vet, men i overkant mye politikk her for øyeblikket :wee:

Lager webdesign, men har egentlig null ideer til fargevalg :hm:

Det kan aldri bli for mye politikk, i hvert fall ikke når vi har fornuftige folk som Snorre her. Det må forresten også nevnes at Venstre er for et skille mellom kirke og stat.

Rosa.

Lenke til kommentar

Er jeg fornuftig ja. Det er godt å høre. Har alltid prøvd å virke rimelig og fornuftig. Godt jeg oppnår målene mine. Når det er sagt finnes det ikke noe som er viktigere en politikk. Selv om det er få ungdommer i dagens samfunn som forstår dette. Den store velferden i Norge har gjort politikk til et ikke-tema blant alt for mange undommer. Det er på mange måter blitt upopulært å tenke og diskutere politikk i den alderen. Men det finnes selvsagt unntak. Ellers hadde vi vel ikke hatt ungdomspartier.

Jeg synes godt man kunne innført politikk som et fag på videregående skole, og som en større del av samfunnsfaget på ungdomskoler. Lære ungdommen litt om viktigheten av demokratiet og politisk frihet. Hadde gjort ungdommen godt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...