LockBreaker Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kibs: Du er en fantastisk liten guttebass/jentefuss. Så flink du er! Mamsen din elsker deg. Det samme gjør papsen. (Nok?) Jeg vasker opp for typen som ikke er hjemme. Jeg er jente, da. Sukk. Jeg har måttet lage mat og vaske opp selv i tre år nå, og for øyeblikket leser jeg til eksamen i psykologi på mandag samtidig som jeg koker pasta. Nommin så flink du er. YAY FLINK! Jeg har også vært flink - satt ting i oppvaskmaskina. Det er vel egentlig det jeg har gjort. Nå skal jeg bare vaske opp det som ikke takler oppvaskmaskina. Jeje. Jente, beklager! Håper du kan tilgi meg? Du var så flink så. :!: Endret 3. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ikke vært flink. Jeg har sovet til nå og ikke hørt alarmene som har ringt 12, 14 og 15:30 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hørt dem men ikke hørt dem likvel fakter? Jeg kan stå opp i søvne og slå av vekkerklokken atmed døra til soverommet rett som det er, bevist eller ubevist Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jente, beklager! Håper du kan tilgi meg? Du var så flink så. :!: Jeg skal vurdere det. Tja, egentlig burde jeg vel lese til prøven på tirsdag. Meeeeeeen. Ehm. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 På tide å kvitte seg med snømannen i fronten på bilen, trenger en bra erstatning. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Lesing til prøve er oppskrytt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hørt dem men ikke hørt dem likvel fakter? Jeg kan stå opp i søvne og slå av vekkerklokken atmed døra til soverommet rett som det er, bevist eller ubevist Ja, der har du meg. Jeg hadde en av de stående oppå skapet, den var avskrudd nå Bah, curse my laziness og gode spill. Jeg har verken øl eller røyk - altså nada frokost - og jeg sliter med å komme meg bort fra PCen for å gå ut og kjøpe frokost Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Lesing til prøve er oppskrytt Det har du egentlig rett i, men det kommer litt an på hva slags prøve det er og. Dette er liksom heldagsprøve i musikkhistorie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Lesing til prøve er oppskrytt Det har du egentlig rett i, men det kommer litt an på hva slags prøve det er og. Dette er liksom heldagsprøve i musikkhistorie. Er det ikke bare å svare:The Beatles på alt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Kibs, det høres da ikke så alt for vanskelig ut? Det er jo bare terping av ting som har skjedd. Det er bare kjedelig og vanskelig å finne motivasjon til Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hørt dem men ikke hørt dem likvel fakter? Jeg kan stå opp i søvne og slå av vekkerklokken atmed døra til soverommet rett som det er, bevist eller ubevist Ja, der har du meg. Jeg hadde en av de stående oppå skapet, den var avskrudd nå Bah, curse my laziness og gode spill. Jeg har verken øl eller røyk - altså nada frokost - og jeg sliter med å komme meg bort fra PCen for å gå ut og kjøpe frokost Tror vi lever i en slags dobbeltverden Datasmurf , the space continuous . Du har vel ikke en tidsportal i skapet på rommet? Virker som vi sitter og sliter med samma greia Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 På tide å kvitte seg med snømannen i fronten på bilen, trenger en bra erstatning. Forslag? snømann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hmm, se ikke bort fra det =Iko= Vet aldri hva som finnes bak rotet Ø.B., terninger og nok wunderbaums til at du må ha hodet ut vinduet for å se hvor du kjører Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er det ikke bare å svare:The Beatles på alt? Ikke når temaet er retro, og vi får spørsmål om bl.a. klassisk musikk. =/ Kibs, det høres da ikke så alt for vanskelig ut?Det er jo bare terping av ting som har skjedd. Det er bare kjedelig og vanskelig å finne motivasjon til Det er veldig kjedelig, og det er veldig mye, og det er et drittfag. Hva slags interesse har vi av å beskrive noe musikk? >.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er det ikke bare å svare:The Beatles på alt? Ikke når temaet er retro, og vi får spørsmål om bl.a. klassisk musikk. =/ Er det ikke bare å svare Mozart på alt? Er ikke Beatles retro? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Godt spørsmål, jeg valgte friår og påbygg i stedet for å hoppe på musikk siden musikkfolka på pHollo stort sett er skremmende sære og flere av de burde vært låst inne på lukka isolat (ikke at det har stoppa meg fra å være betatt / forelska i flere av de og ingenting galt med musikk-folk, jeg har flere venner som går der og). Men det blir vel det samme som Design av brukergrensesnitt. Hvilken interesse har vi (Aina og jeg) av å kunne det? Det er teori om design av brukergrensesnitt og det er så tørt at sanda i Sahara blir misunnelig! Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nå henger jeg ikke med lenger. Vet bare at brukegrensesnitt er kjedelig, og at stryk-karakter er enda kjedligere. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ø.B., terninger og nok wunderbaums til at du må ha hodet ut vinduet for å se hvor du kjører Haha njaaaa, har hatt ymse ting jeg har vunnet på tivoli der også men^^ Vi får sjå. Lysende snømannen får holde ut litt til^^ Er fortsatt litt snø utenfor her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nå henger jeg ikke med lenger. Vet bare at brukegrensesnitt er kjedelig, og at stryk-karakter er enda kjedligere. Sitert for sannhet. Men yay, nå burde vannet mitt være drikkbart. Har hatt en kran stående å renne siden i går kveld og har nettopp tappa det på 6 tomme brusflasker, nå har jeg vann når jeg ikke har brus ^^ Bare maks irr at jeg glemte igjen halvliteren med vann jeg kokte i frysern da jeg skulle avkjøle det. Ja ja, da får jeg starte på den lange "opptiningsprosessen" via kjøleskap. Har sikkert vann om noen dager Be te dobbelt ve, Aina, nå har jeg resten av Ridskolan, samt et par oppfølgere om du er interessert i å se ferdig filmene med meg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 skulle ikke du dusje sjur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg