Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kibs: Du er en fantastisk liten guttebass/jentefuss. Så flink du er! Mamsen din elsker deg. Det samme gjør papsen. :) (Nok?)

Jeg vasker opp for typen som ikke er hjemme. Jeg er jente, da. Sukk. :roll:

Jeg har måttet lage mat og vaske opp selv i tre år nå, og for øyeblikket leser jeg til eksamen i psykologi på mandag samtidig som jeg koker pasta.

Nommin så flink du er.

YAY FLINK! Jeg har også vært flink - satt ting i oppvaskmaskina.

Det er vel egentlig det jeg har gjort. Nå skal jeg bare vaske opp det som ikke takler oppvaskmaskina. Jeje.

Jente, beklager! Håper du kan tilgi meg? :)

Du var så flink så. :!:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørt dem men ikke hørt dem likvel fakter? :p

Jeg kan stå opp i søvne og slå av vekkerklokken atmed døra til soverommet rett som det er, bevist eller ubevist :innocent:

Ja, der har du meg.

Jeg hadde en av de stående oppå skapet, den var avskrudd nå :p

Bah, curse my laziness og gode spill.

Jeg har verken øl eller røyk - altså nada frokost - og jeg sliter med å komme meg bort fra PCen for å gå ut og kjøpe frokost :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lesing til prøve er oppskrytt

Det har du egentlig rett i, men det kommer litt an på hva slags prøve det er og. Dette er liksom heldagsprøve i musikkhistorie. :ph34r:

Er det ikke bare å svare:The Beatles på alt?

Lenke til kommentar
Hørt dem men ikke hørt dem likvel fakter? :p

Jeg kan stå opp i søvne og slå av vekkerklokken atmed døra til soverommet rett som det er, bevist eller ubevist :innocent:

Ja, der har du meg.

Jeg hadde en av de stående oppå skapet, den var avskrudd nå :p

Bah, curse my laziness og gode spill.

Jeg har verken øl eller røyk - altså nada frokost - og jeg sliter med å komme meg bort fra PCen for å gå ut og kjøpe frokost :p

:ohmy: Tror vi lever i en slags dobbeltverden Datasmurf :D , the space continuous . Du har vel ikke en tidsportal i skapet på rommet?

Virker som vi sitter og sliter med samma greia :wee:

Lenke til kommentar

Ikke når temaet er retro, og vi får spørsmål om bl.a. klassisk musikk. =/

Kibs, det høres da ikke så alt for vanskelig ut?

Det er jo bare terping av ting som har skjedd.

Det er bare kjedelig og vanskelig å finne motivasjon til :p

Det er veldig kjedelig, og det er veldig mye, og det er et drittfag. Hva slags interesse har vi av å beskrive noe musikk? >.<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke når temaet er retro, og vi får spørsmål om bl.a. klassisk musikk. =/

Er det ikke bare å svare Mozart på alt?

Er ikke Beatles retro?

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, jeg valgte friår og påbygg i stedet for å hoppe på musikk siden musikkfolka på pHollo stort sett er skremmende sære og flere av de burde vært låst inne på lukka isolat (ikke at det har stoppa meg fra å være betatt / forelska i flere av de og ingenting galt med musikk-folk, jeg har flere venner som går der og).

Men det blir vel det samme som Design av brukergrensesnitt. Hvilken interesse har vi (Aina og jeg) av å kunne det? Det er teori om design av brukergrensesnitt og det er så tørt at sanda i Sahara blir misunnelig!

Lenke til kommentar
Ø.B., terninger og nok wunderbaums til at du må ha hodet ut vinduet for å se hvor du kjører :p

Haha njaaaa, har hatt ymse ting jeg har vunnet på tivoli der også men^^

Vi får sjå. Lysende snømannen får holde ut litt til^^ Er fortsatt litt snø utenfor her.

Lenke til kommentar
Nå henger jeg ikke med lenger. Vet bare at brukegrensesnitt er kjedelig, og at stryk-karakter er enda kjedligere. :dontgetit:

Sitert for sannhet.

Men yay, nå burde vannet mitt være drikkbart. Har hatt en kran stående å renne siden i går kveld og har nettopp tappa det på 6 tomme brusflasker, nå har jeg vann når jeg ikke har brus ^^

Bare maks irr at jeg glemte igjen halvliteren med vann jeg kokte i frysern da jeg skulle avkjøle det. Ja ja, da får jeg starte på den lange "opptiningsprosessen" via kjøleskap. Har sikkert vann om noen dager :p

Be te dobbelt ve, Aina, nå har jeg resten av Ridskolan, samt et par oppfølgere om du er interessert i å se ferdig filmene med meg ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...