Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hvorfor skulle noen ha lyst til å gjøre det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Bruker ikke MSN engang. Den funka særdeles dårlig, fagerhaug Særlig med tanke på at tråden er helt død nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vasker opp. Flink eller flink? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Alle add [email protected] på msn! [email protected] [email protected] [email protected] Hva faen? oO Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har fått en liten uvane med og laste ned software versjoner som har ?.666 i seg . Som fks Winamp 2.666 Funker fjell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nie slapp av, ingen bryr seg og tråden er nesten tom. Vi er på neste side når folket renner inn her. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 "Little sister cant you find another way No more livin life behind a shadow" Noen som tok den? :!: Den er ikke vanskelig... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Nie slapp av, ingen bryr seg og tråden er nesten tom. Vi er på neste side når folket renner inn her.Jeg lurte mer på hva vitsen med å slenge ut adressen min her var, sånn, med tanke på at den ligger på profilen min allerede, og jeg ikke har den duden på MSN. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil ha ros fordi jeg vasker opp. Kom igjen, da! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Enkeltes privatliv bør respekteres, i alle fall når vedkommendes privatliv som er blottet reagerer på det. Moralske LockBreaker :!: (Har begynt å snakke om meg selv i 3-p) Kibs: Du er en fantastisk liten guttebass/jentefuss. Så flink du er! Mamsen din elsker deg. Det samme gjør papsen. (Nok?) Endret 3. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 You go girl. (can you hear me back in the fifty`s?) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Tenker du på "noen som tok den?" Ikke helt... Endret 3. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 hVILKEN GÅTE? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil ha ros fordi jeg vasker opp. Kom igjen, da! Jeg har måttet lage mat og vaske opp selv i tre år nå, og for øyeblikket leser jeg til eksamen i psykologi på mandag samtidig som jeg koker pasta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kanskje han er forelsket og ikke tør å si det på noen annen måte Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil ha ros fordi jeg vasker opp. Kom igjen, da! YAY FLINK! Jeg har også vært flink - satt ting i oppvaskmaskina. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kibs: Du er en fantastisk liten guttebass/jentefuss. Så flink du er! Mamsen din elsker deg. Det samme gjør papsen. (Nok?) Jeg vasker opp for typen som ikke er hjemme. Jeg er jente, da. Sukk. Jeg har måttet lage mat og vaske opp selv i tre år nå, og for øyeblikket leser jeg til eksamen i psykologi på mandag samtidig som jeg koker pasta. Nommin så flink du er. YAY FLINK! Jeg har også vært flink - satt ting i oppvaskmaskina. Det er vel egentlig det jeg har gjort. Nå skal jeg bare vaske opp det som ikke takler oppvaskmaskina. Jeje. Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil ha ros fordi jeg vasker opp. Kom igjen, da! YAY FLINK! Jeg har også vært flink - satt ting i oppvaskmaskina. Vaskemarskin,tørketrommel OG oppvaksmarksin har vært ibruk idag Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg skjønner ikke poenget med tørketrommel. Tørkestativ bruker mindre strøm Fy fader som jeg skjelver.. too much coffee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ich bin lazy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg