Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hva må du gjøre, og hvor mye får du i timen? Skjermregistrering, telefonsvaring og andre typiske kontoroppgaver, så vidt jeg vet. Hvor mye jeg får for det vet jeg rett og slett ikke for øyeblikket. Jeg husker å ha sett et lønnstrinn nevnt et eller annet sted, men det ligger nok dypt begravet på internettgravgården nå, og papirene mine er timesvis unna meg. Husker at det stod "betalt som fullmektig", da, om det sier noen noe annet enn at jeg vil få betalt som en ansatt. ALSO, AVRIL LAVIGNE. seriously, dude! that's awesome! Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Tog er oppskrytt. ^__^ Blir jo artig i år da! Halvparten av flaggene kommer til å være pakistanske xD Er du seriøs? Virker sikkert litt rasist nå, men serriøst, dette er VÅR nasjonaldag, hvorfor i helvete skal de få gå rundt med sine flagg på vår nasjonaldag? Nei veit du ka altså. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er du seriøs?Virker sikkert litt rasist nå, men serriøst, dette er VÅR nasjonaldag, hvorfor i helvete skal de få gå rundt med sine flagg på vår nasjonaldag? Nei veit du ka altså. Fins garantert tråder om dette, men jeg er enig.. Og jeg er ikke rasist whatsoever. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 De gir i hvert fall oss andre noe å le av. Så spørs det bare hvor lang tid det tar før de ser ironien. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 De gir i hvert fall oss andre noe å le av. Så spørs det bare hvor lang tid det tar før de ser ironien. Går vel ikke lange stunden før det kommer en selvmordsbomber da. =) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som har lyst på bursdagssjokoladekake? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som har lyst på bursdagssjokoladekake? Hva er det du har hatt oppi den/gjort med den? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hva er det du har hatt oppi den/gjort med den? Sjokolade? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Hva er det du har hatt oppi den/gjort med den? Sjokolade? Må jo være noe annet med den siden du "gir" den ut? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Må jo være noe annet med den siden du "gir" den ut? Tja. Den er stor, og NgZ (den er egentlig hans. ) er i konfirmasjon, så jeg kjeder meg, og da tenkte jeg jeg kunne dele ut litt av kaken hans. Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hun venter bare på at noen skal si "ja, jeg vil gjerne ha et stykke, snille Kibs", så hun kan være skikkelig frekk tilbake. "INNBILSK!", eller noe slikt. Det ordet ser forresten kjemperart ut i store bokstaver. Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det er jo bare teit å svare innbilsk, da. (Det er et rart ord, Skarstad.) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Det er jo bare teit å svare innbilsk, da. (Det er et rart ord, Skarstad.) Unnskyld meg, da, for at jeg ikke er så flink til å være frekk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Unnskyld meg, da, for at jeg ikke er så flink til å være frekk. Du trenger ikke fiske. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 r u guise's jewtoobs also blockd?? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) r u guise's jewtoobs also blockd?? no, y? Edit: Note: Jeg forsto ikke alt det der. Edit2: Jeg tok den!!! Jeg forsto det nå! Endret 3. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 r u guise's jewtoobs also blockd?? so it wud siim. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 fanks, u guise Jeg skulle egentlig bruke downforeveryoneorjustme.com, men den var nede. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Alle add [email protected] på msn! [email protected] [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg