K.. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tog er ikke så artig som en kanskje skulle tro. Eller. Om en bryter det norske handlingsmønsteret kan en jo dra igang en samtale med den som sitter ved siden av deg / rett over deg? Det får tiden til å gå. Worked for me. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tog er ikke som det var en gang i tiden. Når man gikk på barneskolen, så stakk man av ifra toget for å komme først tilbake å få plass i hallen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Goooooooood morn! Vat ap? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 wohoo...da er snart Team Fortress ferdig innstalert, gratis denne helga Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Goooooooood morn! Vat ap? God morn! Skal se Man Utd mot West Ham nå klokken 13.45 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tog er oppskrytt. ^__^ Blir jo artig i år da! Halvparten av flaggene kommer til å være pakistanske xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nie er en forvirret sau i dag. 8D 8D 8D Nesjda. ^^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 I Oslo that is .. Her ute på landebygda får vi max 2 utelandske flagg Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Me in oslo is. Det kommer til å ødelegge 17.mai for meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hm.. Er den regelen der godtatt nå? Er ikke så opdatert på den fronten der. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Ja, den er nok det . Jeg har så fine minner fra 17. mai. Nå blir det for det meste burka og Grønne flagg med en halvmåne på. WTF ?? Endret 3. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nie er en forvirret sau i dag. 8D 8D 8D Nesjda. ^^ :| Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Norge er virkelig et forskrudd land! flaut Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Mesa famous! 8D ------ As the woman passed her daughter's closed bedroom door, she heard a strange buzzing noise coming from within. Opening the door, she observed her daughter giving herself a real workout with a vibrator. Shocked, she asked, "What in the world are you doing?" The daughter replied, "Mom, I'm thirty-five years old, unmarried, and this thing is about as close as I'll ever get to a husband. Please, go away and leave me alone." The next day, the girl's father heard the same buzz coming from the other side of the closed bedroom door. Upon entering the room, he observed his daughter making passionate love to her vibrator. To his query as to what she was doing, the daughter said, "Dad, I'm thirty-five years old, unmarried, and this thing is about as close as I'll ever get to a husband. Please, go away and leave me alone." A couple days later, the wife came home from shopping trip, placed the groceries on the kitchen counter, and heard that buzzing noise coming from, of all places, the family room. She entered that area and observed her husband sitting on the couch, staring at the TV. The vibrator was next to him on the couch, buzzing like crazy. The wife asked, "What the hell are you doing?" The husband replied, "I'm watching the ball game with my son-in-law." Ehehheheheh. 8D Endret 3. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Søren klype. Jeg har fått meg sommerjobb - hurra! Jeg har fått meg sommerjobb i to hele måneder, mandag til fredag fra åtte til tre - blah. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvor? Leter etter sommerjobb selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kontorfullmektig ved Brønnøysundregistrene. Hvem vet, kanskje jeg tjener nok til å ikke måtte bo som en boms i Trondheim. Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er så koselig å spille så høy musikk jeg vil uten at noen klager på det. Som han gamle naboen min gjorde. Gode tider, gode tider. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kontorfullmektig ved Brønnøysundregistrene. Hvem vet, kanskje jeg tjener nok til å ikke måtte bo som en boms i Trondheim. Hva må du gjøre, og hvor mye får du i timen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg