Shikaru Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) yess da det var viktig informasjon and now for something completely different! todeh me lads, I am goin home again. Håper det blir bra mat i konfen edit: øverste var til q-tips greia btw butikken er åpen, Vintermåne. gogogo! Endret 3. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fy faen jeg kjeder meg -.- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Faen, har katte hår i kjeften. Faen, har ord delings feil i setningen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Faen, gidd å mas om skrive fæjil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Faen, gidd å mas om skrive fæjil. Stakar deg, som ikke har gått på skole :/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sov dårlig i natt, gitt. :[ Er jeg den eneste som hater at det begynner å bli lyst ute allerede klokka fire om natta? Jeg savner mörket som fulgte med vinteren. Dagstid er det selvsagt herlig med sol og sånt, men om natta burde det faen meg väre mörkt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg ble vekket tidlig i dag fordi jeg må ta toget til Hamar for å være med i en konfirmasjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sov dårlig i natt, gitt. :[ Er jeg den eneste som hater at det begynner å bli lyst ute allerede klokka fire om natta? Jeg savner mörket som fulgte med vinteren. Dagstid er det selvsagt herlig med sol og sånt, men om natta burde det faen meg väre mörkt. Litt enig her. Skal prøve å se film, men blir ikke mørkt i rommet før rundt klokka 1-2 natta. Sprøtt... @Olum: Lameeeeeeee Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja, jeg tenkte jeg skulle bruke dagen på å se film. Konfirmasjoner er så uendelig kjedelige. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja, jeg tenkte jeg skulle bruke dagen på å se film. Konfirmasjoner er så uendelig kjedelige. >< Sovna på sofaen i går under Clockwork Orange, merkelig, fordi filmen var ikke kjedelig og jeg var ikke trøtt. Bare plutselig våkna jeg og så at klokka var 7. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er genial ! Jeg skal lage en ny tråd. "Hva drømte du i natt?" !!! Great succes Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er genial ! Jeg skal lage en ny tråd. "Hva drømte du i natt?" !!! Great succes Å! :O Kan jeg få ta på deg? pliiis du er så stor stor stooooooor! størst! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er genial ! Jeg skal lage en ny tråd. "Hva drømte du i natt?" !!! Great succes Det finnes ca. 1000 tråder som er akkurat det samme som du tenker å lage. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jaja, hva skjer da? Jeg har nettopp tatt rønken av tåa mi.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Herregud, jeg tror ikke jeg har kommet meg etter natt til første mai enda. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bare du kommer deg til den 17. så går det vel bra? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 16. mener du. xD Gad, at det går an. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Regner da med det blir en fest eller 5 på deg før den 16. Ergo er det det 17. du skal være i form igjen til. Gå i tog og spise is og sånn Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tog er oppskrytt. ^__^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg