Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det går greit, Aina går i klassen min og jeg får ikke panikk av henne Føler meg så vant til å være rundt henne nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det går greit, Aina går i klassen min og jeg får ikke panikk av henne Føler meg så vant til å være rundt henne nå Enn vis hun må ha med seg ei vennine, som er smell lekker og smiler hele tiden da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da blir det verre Mange røykepauser og beroligende røkelse, samt sprit = ftw Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bra du ikke får panikk av meg da. Jeg er en vanesak, rett og slett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og generelt herlig og elskbar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Enkelte sangintroer har begynt å trigge visuelle bilder hvor rekker av små, grønne, røde, gule og blå dingser suser mot meg. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du spiller for mye Eller får i deg for mange suspekte substanser Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og generelt herlig og elskbar *printe ut og henge på veggen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 A print screen'll last you longer ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jess, så da var vårflørten her for nerdene også! Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Intet galt med litt vårkos. I moderate mengder da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nettopp, nettopp. Intet galt med sigg og øl til frokost heller, dog det metter relativt lite Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Øl er godt for håret og greier jo. skål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ha ha, jo jo, men som sagt. Metter ikke Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mat er oppskrytt uansett. Hvem trenger det. Kan leve av røyk og kjærlighet jeg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er kjedelig å farge håret . Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 La meg gjette, du farget det sort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 be.my.whore / TRP, jeg fant ut at jeg trenger det etter å ha gått noen dager uten og svimt av hist og her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kan ikke drikke øl uten en ekte tysk Beer Stein-mugge (0,5L) Kjøpte en slik når jeg var i tyskland på konferanse. Genial sak med lokk og det hele. Også er de så hinsides forseggjort. Kan sitte og finne nye detaljer hele tiden. "The lid keeps the beer from spilling out of the stein while the drinker is engaged in vigorous activity, such as swinging the arm in time to a drinking song or dancing. Originally the design was conceived as a sanitary measure. During the summers of the late 1400s, central Europe was repeatedly overwhelmed with swarms of flies. This soon led several principalities in Germany to pass laws requiring food and beverage containers to be covered.[2] By adding a hinged lid with a thumb lift on the lid within reach of the mug handle, it was possible to keep a beverage covered and yet open it with the same hand by which it was held." Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
odetu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 be.my.whore takk. Da har du ikke røyket nok. Jeg kjøpte Blue master i går, jeg ble overrasket egentlig. Var faktisk godt. Vanedyret i meg fant det godt. Hva faen er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg