Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg er redd jeg har dårlige nyheter, Snorre. Johansson er ute på ubestemt tid. Never undercount the sassy. Endret 2. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fikk du PM-en min med forbedret avatar Vaganza? Ja, skulle fikse det etter jeg ble ferdig med noe annet, men så glemte jeg det Men nå er det fiksa, hurra. Du kan få sprit Og det er ikke SÅ ryddig, det er faktisk rotete nå etter at jeg kom hjem fra studio i går. Har ikke orka å ta oppvasken eller støvsuge kjøkkenbordet eller skuffene eller noe :O Støvsuge kjøkenbordet, hahaha. Jeg liker tankegangen din. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ...Espen? Espen Pai? Herr Espen. Pesen Aip? Pia Espen? Penis Ape? Ehm... eeeh.... do not understand Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg er redd jeg har dårlige nyheter, Snorre. Johansson er ute på ubestemt tid. OMG! *Gå inn i biokulær sjokktilstand* Trenger akutt tilførsen av Scarlett Johansson! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Huh? Tankegang? I don't get it. Så kan du hjelpe meg med å vaske tattisen, jeg er for sliten :O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 OMG! *Gå inn i biokulær sjokktilstand* Trenger akutt tilførsen av Scarlett Johansson! Se Veronica Mars, så kommer du sikkert over det så fort som bare det. Den serien er alvorlig talt en eneste lang genistrek. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ...Espen? Espen Pai? Herr Espen. Pesen Aip? Pia Espen? Penis Ape? Ehm... eeeh.... do not understand Hei! Nie lurte på om du ville være med og misbruke meg. Jeg ligger i badekaret hennes og fryser pga isvann på snoppen, også ville hun invitere deg men så ville hun ikke skrive innlegget så jeg skrev det selv kommer du snart det gjør jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 *Pulsen saktner* "Pasienten viser svakere tegn til bevissthet!" "Will Anon deliver?" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Vil ikke skje. Endret 2. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nie lurte på om du ville være med og misbruke meg. Jeg ligger i badekaret hennes og fryser pga isvann på snoppen, også ville hun invitere deg men så ville hun ikke skrive innlegget så jeg skrev det selv kommer du snart det gjør jeg hvertfall. Trenger ikke misbruke henne jeg... Hun gjør det frivillig med meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 "kommer du snart det gjør jeg hvertfall"..høres ut som en dårlig Vi Menn erotisk novelle. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) *Pulsen saktner* "Pasienten viser svakere tegn til bevissthet!" "Will Anon deliver?" *posisjonere seg bak og massere* Se så. Det går så fint altså. *vise lysbilder av favorittskuespillere* Vil du ha litt nypete, et fotbad og et teppe kanskje? EDIT: "kommer du snart det gjør jeg hvertfall"..høres ut som en dårlig Vi Menn erotisk novelle. Du vil høre fra min stresskoffertmann de nærmeste dagene. Endret 2. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
odetu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pompel....piiilt? POMPEL!! PIIILT! Mindfuck barnetv. Er det rart en sitter her som avkast? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har aldri sett problemet med pompel og pilt, men jeg var ikke liten når de gikk på barnetv. Det var vel strengt tatt ikke mange her i tråden vil jeg tro. Jeg er 30 hvertfall. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei jeg vil ikke tro det jeg heller, mangler på en måte en generasjon her på dette forumet. No offence. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, jeg ser ikke helt problemet med Pompel og Pilt jeg heller. Null stress, har noen fete quotes og er greit å se på i fylla og ellers. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 I fylla? http://video.feber.se/art/48187/tussilago/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er liksom "in" og "riktig" å være psykisk skadet av P&P, så folk hiver seg på trenden, da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det var vel strengt tatt ikke mange her i tråden vil jeg tro. "Pompel og Pilt er de to hovedfigurene i den surrealistiske dukketeater-serien Reparatørene kommer! Serien gikk som Barne-TV på NRK og ble første gang sendt i 1969. [...] Serien ble deretter sendt på NRK i 1973, 1976, 1979, 1985 og 1994." Endret 2. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Må ha gått glipp av det, da. Jeg var liten (7 år) i 1985 hvertfall. Husker bare Portveien 2 og den forstyrra giraffen Raffen som dukka opp overalt. Og ikke minst Halvdan og Labbetuss..og psykotisk pedagogiske Vibeke Sæther. Ja også husker jeg et dukkeserie om Pernille og Herr Nelson (sagt på engelsknorsk). Og Gullars, såklart. Begynner nesten å grine når jeg ser ting som dette: (kongelåt etterhvert) Endret 2. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg