Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk du PM-en min med forbedret avatar Vaganza?

Ja, skulle fikse det etter jeg ble ferdig med noe annet, men så glemte jeg det :D Men nå er det fiksa, hurra.

Du kan få sprit :p

Og det er ikke SÅ ryddig, det er faktisk rotete nå etter at jeg kom hjem fra studio i går. Har ikke orka å ta oppvasken eller støvsuge kjøkkenbordet eller skuffene eller noe :O

Støvsuge kjøkenbordet, hahaha. Jeg liker tankegangen din.

Lenke til kommentar
...Espen? Espen Pai?

Herr Espen. Pesen Aip? Pia Espen? Penis Ape?

Ehm... eeeh.... do not understand :(

Hei! :)

Nie lurte på om du ville være med og misbruke meg. Jeg ligger i badekaret hennes og fryser pga isvann på snoppen, også ville hun invitere deg men så ville hun ikke skrive innlegget så jeg skrev det selv kommer du snart det gjør jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Nie lurte på om du ville være med og misbruke meg. Jeg ligger i badekaret hennes og fryser pga isvann på snoppen, også ville hun invitere deg men så ville hun ikke skrive innlegget så jeg skrev det selv kommer du snart det gjør jeg hvertfall.

Trenger ikke misbruke henne jeg... Hun gjør det frivillig med meg :tease:

Lenke til kommentar
*Pulsen saktner* "Pasienten viser svakere tegn til bevissthet!" "Will Anon deliver?"

*posisjonere seg bak og massere*

Se så. Det går så fint altså. *vise lysbilder av favorittskuespillere*

Vil du ha litt nypete, et fotbad og et teppe kanskje?

EDIT:

"kommer du snart det gjør jeg hvertfall"..høres ut som en dårlig Vi Menn erotisk novelle.

Du vil høre fra min stresskoffertmann de nærmeste dagene. :angry:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Det var vel strengt tatt ikke mange her i tråden vil jeg tro.

"Pompel og Pilt er de to hovedfigurene i den surrealistiske dukketeater-serien Reparatørene kommer! Serien gikk som Barne-TV på NRK og ble første gang sendt i 1969. [...] Serien ble deretter sendt på NRK i 1973, 1976, 1979, 1985 og 1994."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Må ha gått glipp av det, da. Jeg var liten (7 år) i 1985 hvertfall. Husker bare Portveien 2 og den forstyrra giraffen Raffen som dukka opp overalt.

Og ikke minst Halvdan og Labbetuss..og psykotisk pedagogiske Vibeke Sæther. Ja også husker jeg et dukkeserie om Pernille og Herr Nelson (sagt på engelsknorsk). Og Gullars, såklart.

Begynner nesten å grine når jeg ser ting som dette: (kongelåt etterhvert)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...