Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hurra meg rundt for at leiligheten ser nogenlunde normal ut nå. Dvs uten pappkasser og svartsekker over alt som kvalifiseres som gulv. Ooh, kom hit og hjelp meg med å rydde? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lo? Alo? Er jeg i kafèen nå? Jeg ville anta det ja. Med mindre du da snakker om "kafeen". Men den forteller vi ikke om. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lo? Alo? Er jeg i kafèen nå? Nei. Du er på mars. Du har en boxer over hodet, derfor kan ikke du vite hvor du er. klokke? hvor? kan vi danse rundt en hatt istedenfor?Neeei, men vi kan ta en colaflaske? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville anta det ja. Med mindre du da snakker om "kafeen". Men den forteller vi ikke om. Skal vi møtes på "kafeen" etter stengetid? Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jaså? Vi snakker ikke om den nei. Nei men da så. YOU WON`T GET MY BAMSEMUMS! *barrikadere seg inne i puteslott* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Neeei, men vi kan ta en colaflaske? Jeg er med på den er så gode og skru inn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jaså? Vi snakker ikke om den nei. Nei men da så. YOU WON`T GET MY BAMSEMUMS! *barrikadere seg inne i puteslott* Altså. *ta bamsemums og putte i øret til* Jeg er med på den er så gode og skru inn Skitne mann. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvilken kafé? Jeg vet da ikke om noen kafé... *Ehem* Puteslott er ikke noe problem for elgbamsen min. Den innfiltrerer slottet ditt på null komma niks og stjeler bamsemumsen din til meg. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ooh, kom hit og hjelp meg med å rydde? Som om du ikke har det ryddig nok fra før av. Jeg er uansett for sliten etter all gåinga og behovet for oksygen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Skitne mann. "uskyldige" kjærring! Snorre: its i date then? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Fikk du PM-en min med forbedret avatar Vaganza? Endret 2. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men elgbamsen er snill. Fine elgbamsen. *åpne opp port for elgbamse* *porten jammer seg og lukker seg igjen på fine elgbamsen* NooOOOO ELKTEDDY! *rive ut i slow-motion og utføre respiratorisk førstehjelp på* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Oh noes! My elketeddy! My preeeecioussssssssssssssssss! *Host*Snorre!*Host**Host*Snorresnorre*Hosthost* It's a date! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 "uskyldige" kjærring! Snorre: its i date then? Jeg er uskyldig. oO Og hands of Snorre! He be mine! (siden nå) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ooh, kom hit og hjelp meg med å rydde? Som om du ikke har det ryddig nok fra før av. Jeg er uansett for sliten etter all gåinga og behovet for oksygen Du kan få sprit Og det er ikke SÅ ryddig, det er faktisk rotete nå etter at jeg kom hjem fra studio i går. Har ikke orka å ta oppvasken eller støvsuge kjøkkenbordet eller skuffene eller noe :O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, tror faktisk Eplefe har beslaglagt meg for lenge siden. *Hmmmm* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 It's a date!I'm gonna rock your world Og hands of Snorre! He be mine! (siden nå) Ikke nå lenger! Biach! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Treff 16. mai hadde vært litt genialt. Wops. Feil tråd, også. x) Endret 2. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ...Espen? Espen Pai? Herr Espen. Pesen Aip? Pia Espen? Penis Ape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg