Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jammen, hvordan skal vi få menneskene til å leve i ett aquarium? Vi genmanipulerer fisken til å få bein og lunger. Trodde det var selvsagt, jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "I believe humans and fish can live together in harmony." - Bush. Jeg er så enig, så enig. *rørt* Var det ikke "Coexist in peace"? Noen burde lage en liste over alle de ekte sitatene med link til opptak. Det finnes vel ikke noe den mannen har sagt offentlig som ikke er tatt opp av noen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 S&W 686 .357 Det hva jeg ønsker meg i julegave *tidlig ute* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Var det ikke "Coexist in peace"? Noen burde lage en liste over alle de ekte sitatene med link til opptak. Det finnes vel ikke noe den mannen har sagt offentlig som ikke er tatt opp av noen. Altså. Uansett. Hvor logisk er han ikke? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi genmanipulerer fisken til å få bein og lunger. Trodde det var selvsagt, jeg. Vi snakker om en mann som kunn har to forskjellige slips her... >< Skal man genmanipulere noe, må det jo bli mennesket, liksom... Og, hva skjer med at nettet er tregt nå? *lure på om "noen" på naboroemet har startet nedlasting av "*emulator" igjen* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg fyrt opp Linux Ubuntu. Litt morsomt å gjøre det en gang i blant også^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi genmanipulerer fisken til å få bein og lunger. Trodde det var selvsagt, jeg. Vi snakker om en mann som kunn har to forskjellige slips her... >< Skal man genmanipulere noe, må det jo bli mennesket, liksom... Jeg er jente, og jeg har mer enn to slips. o_O Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg fyrt opp Linux Ubuntu. Litt morsomt å gjøre det en gang i blant også^^ Dette er som alltid første steg på veien til et bedre liv. Alltid like behagelig. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg fyrt opp Linux Ubuntu. Litt morsomt å gjøre det en gang i blant også^^ Flink gutt Jeg har kjørt Ubuntu desktop i et halvt år nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg trenger ubuntu LIVE cd-er. Men jeg orker ikke. xD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg er jente, og jeg har mer enn to slips. o_OJeg har ikke slips lenger. Det brant opp på et mystisk vis. Er ikke verre enn å laste ned full install, Eplefe. Jævli' kjekt system. Ja, Ubuntu brukes her i gården. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg fyrt opp Linux Ubuntu. Litt morsomt å gjøre det en gang i blant også^^ Flink bisk *gi kjeks til* Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 *klappe til/på sin flotte gamle Windows maskin som snart skal byttes ut* Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe: Er da vel bare å laste ned og brenne? Eller bestille gratis. Sistnevnte skal litt til å ikke orke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan går spamfesten her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Altså. Uansett. Hvor logisk er han ikke? Ikke? Vi snakker om en mann som kunn har to forskjellige slips her... >< Jeg er jente, og jeg har mer enn to slips. o_O Haha, pappa lurer på om jeg vil ha x-hunde slips som han ikke gidder å ta med på flyttelasset. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke slips lenger. Det brant opp på et mystisk vis. Kondolerer. Slips er så koselige. Jeg kan knyte slipsknute. Det er meg, og pappa som kan det. Omtrent ingen av onkler, tanter, søskenbarn, brødre osv. kan det. Så i bl.a. begravelsen til farmor måtte vi knyte fire-fem slips. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oooh, you touch my talalala, my ding ding dong. Jauda, skulle visst ha gjort historie idag og jeg, men neida. Spilte Stranded II ! Så avhengig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kondolerer. Slips er så koselige. Jeg kan knyte slipsknute. Det er meg, og pappa som kan det. Omtrent ingen av onkler, tanter, søskenbarn, brødre osv. kan det. Så i bl.a. begravelsen til farmor måtte vi knyte fire-fem slips. Slips er noe faenskap. Sist begravelse gikk jeg med jeans, skjorte og blazer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Flink gutt Jeg har kjørt Ubuntu desktop i et halvt år nå Ubuntu hater laptopen min. Så prøvde jeg opensuse, det hater bare skjermkortet mitt. Tror jeg. I og med at det grafiske brukergrensesnittet forlot bygningen, har jeg litt problemer med å finne ut hva som egentlig funker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg