Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det har du helt rett i, Dani Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, NgZ. Du leste rett. Jeg gjör faktisk det. Skremte vannet av meg den filmen... Ingen anbefalninger? Har lyst til å overraske en kompis med en god film. I går så vi "Good Luck Chuck" og "The Shining". Förstnevnte var ikke noe å skrive hjem om, men så forventa jeg heller ikke stort av den. Det må väre jävlig vanskelig å lage gode komedier. Commandos på tv3 ikveld Komedier=Superbad,Knokced up osv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Komedier = filmer man ler av, sant? I så fall, Final Destination 1 og 2, Scream, I Know What You Did Last Summer, The Grudge 1 og 2, The Ring / Ringu, Battle Royale, Hoodwinked, Over the Hedge, Cannonball Run, Caddyshacks ... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kanskje jeg må ta en närmere titt på noen av de titlene dere nevnte. Flesteparten av filmene har jeg dog sett allerede. Skarstad: Studerer du pedagogikk eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Skarstad: Studerer du pedagogikk eller? Privatisteksamen i psykologi på sistetrinnet på allmenn. Når jeg har det unnagjort tror jeg jeg skal ha klar bane til NTNU og engelskstudier. Endret 2. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Norges svar på tokio Hotel på tv2 akkurat nå. Mulig jeg og kompisen min er slem,men vi ler! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror dere ler med god grunn! Jeg ser ikke på det, men jeg kan tenke meg det er morsomt! HATER Tokyo hotel. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Skarstad: Ålreit. Det höres jo rimelig ut det der. Psykologi er forövrig et ufattelig spennende og fascinerende emne. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ahh, det er så deilig og vite hvordan man lager sweps i lua og hvordan man legger dem i addon format til Gmod10, blir så enkelt og lage våpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har så og sett ledd av mye idag, Switchet fra Rex til Norske talenter,og hva får vi se? en gutt(kanskje? ) med klin rosa hårsveis og ser direkte ut som en urban traktor-lespe. Morsomt Erlend morsomt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Psykologi er forövrig et ufattelig spennende og fascinerende emne. Vel, mennene bak denne læreboken har gjort en god jobb med å skjule det. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet om hvordan jeg kan sette opp webcamera på nett? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 *begynne og rote borte i Half-Life kategorien for og se om noen vil finne ut hvordan man kan komme i gang med sweps i løpet av 10 minutter* Lenke til kommentar
Sloppman Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå har jeg fått skikkelig trange til å spille MMORPG O.o Irriterende... Jeg som skulle spille FlatOut 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå har jeg fått skikkelig trange til å spille MMORPG O.o Irriterende... Jeg som skulle spille FlatOut 2 Jeg og Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva tenker Hulken på? Oo Hulken se eple. Hulken vil ha. Hulken spise den eple. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg liker jenter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da er vi to. Men jeg liker å sikle på gutter også. I r confused :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg