Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg unt meg et deilig bad. Det gjorde godt! Dagen i dag har faktisk värt helt ålreit; var på biblioteket og leste tidligere i dag, satt på internettkafe og overhörte overivrige tenåringer som spilte CS:S (hörtes sånn ut iallfall) og så var jeg på trening også.

Slettes ikke ille. Herlig vär er det også. Det eneste jeg savner er PC-en min...og så vil jeg så gjerne spille GTA IV.

Hva skal folket gjöre i helga da? Neste uke skal jeg til Portugal!111

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Voldelig forhold ender aldri bra

Vi bryter hele tiden.. hmm..

Og du lurer på hvorfor han msn-blokker deg?

Lenke til kommentar

Har dere noen gode filmer å anbefale? Da spesielt filmer i samme sjanger som "The Grudge", "The Ring" o.s.v. Kort sagt: skrekkfilmer. Jeg så "The Orphange/El Orfanato" her om dagen og det ga mersmak. For en film! Uten tvil den beste skrekkfilmen jeg har sett. Jeg ga filmen 10/10...om dere ikke har sett den, så får dere ha dere på kino/videosjappa!

Lenke til kommentar

Sidious: Kaller du the ring en skrekkfilm? :p

I dag har jeg kjøpt mansjettknapper i konfirmasjonsgave til en fetter, han ønsket seg bare penger, og blir sikkert kjempeglad. =D

Fått kjøpt vin og sånn og, så nå er alt klart til en god bursdagsmiddag som kjæresten min lager til meg. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og du lurer på hvorfor han msn-blokker deg?

Neh, han blokket meg ikke. Han logget av for å dusje, og jeg ser han på vei opp til meg nå :wee:

To break up with you

Lenke til kommentar
Sidious: Kaller du the ring en skrekkfilm? :p

I dag har jeg kjøpt mansjettknapper i konfirmasjonsgave til en fetter, han ønsket seg bare penger, og blir sikkert kjempeglad. =D

Fått kjøpt vin og sånn og, så nå er alt klart til en god bursdagsmiddag som kjæresten min lager til meg. :love:

Lucky lucky ^^

Lenke til kommentar

Ja, NgZ. Du leste rett. Jeg gjör faktisk det. :) Skremte vannet av meg den filmen...

Ingen anbefalninger? Har lyst til å overraske en kompis med en god film. I går så vi "Good Luck Chuck" og "The Shining". Förstnevnte var ikke noe å skrive hjem om, men så forventa jeg heller ikke stort av den. Det må väre jävlig vanskelig å lage gode komedier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
OMG! Makan så heldig du skal være da.

Jeg har ... uh ... Vann med klorsmak og høyt kalkinnhold og ... eh ... uhm. Nei.

Steinkjer-Vatn :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...