Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå har jeg unt meg et deilig bad. Det gjorde godt! Dagen i dag har faktisk värt helt ålreit; var på biblioteket og leste tidligere i dag, satt på internettkafe og overhörte overivrige tenåringer som spilte CS:S (hörtes sånn ut iallfall) og så var jeg på trening også. Slettes ikke ille. Herlig vär er det også. Det eneste jeg savner er PC-en min...og så vil jeg så gjerne spille GTA IV. Hva skal folket gjöre i helga da? Neste uke skal jeg til Portugal!111 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har opplevd fjortiser som spiller CS som om alle hadde Tourettes syndrom. Har aldri hørt så mye hyling og skriking og bannskap over kort tid som da. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Voldelig forhold ender aldri bra Vi bryter hele tiden.. hmm.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bytex: Det må ha värt sirkusaktige tilstander der da. På den nettkaféen jeg var gikk det for det meste i bannskap. Det var allikevel veldig irriterende... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, det var 3 stk som satt og brølte og slo i tastaturet så alle andre skvatt hele tiden. Burde blitt hivd ut. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har opplevd fjortiser som spiller CS som om alle hadde Tourettes syndrom. Har aldri hørt så mye hyling og skriking og bannskap over kort tid som da. Dette med at alle med Tourettes banner fælt er en myte. Dette med banning er en ledsagertilstand kalt koprolali, og kun en liten prosent av de med Tourettes har denne ledsagertilstanden. Tourettes og koprolali på Wikipedia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Voldelig forhold ender aldri bra Vi bryter hele tiden.. hmm.. Og du lurer på hvorfor han msn-blokker deg? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har dere noen gode filmer å anbefale? Da spesielt filmer i samme sjanger som "The Grudge", "The Ring" o.s.v. Kort sagt: skrekkfilmer. Jeg så "The Orphange/El Orfanato" her om dagen og det ga mersmak. For en film! Uten tvil den beste skrekkfilmen jeg har sett. Jeg ga filmen 10/10...om dere ikke har sett den, så får dere ha dere på kino/videosjappa! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og du lurer på hvorfor han msn-blokker deg? Neh, han blokket meg ikke. Han logget av for å dusje, og jeg ser han på vei opp til meg nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sidious: Kaller du the ring en skrekkfilm? I dag har jeg kjøpt mansjettknapper i konfirmasjonsgave til en fetter, han ønsket seg bare penger, og blir sikkert kjempeglad. =D Fått kjøpt vin og sånn og, så nå er alt klart til en god bursdagsmiddag som kjæresten min lager til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og du lurer på hvorfor han msn-blokker deg? Neh, han blokket meg ikke. Han logget av for å dusje, og jeg ser han på vei opp til meg nå To break up with you Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 To break up with you Ja, ikke sant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sidious: Kaller du the ring en skrekkfilm? I dag har jeg kjøpt mansjettknapper i konfirmasjonsgave til en fetter, han ønsket seg bare penger, og blir sikkert kjempeglad. =D Fått kjøpt vin og sånn og, så nå er alt klart til en god bursdagsmiddag som kjæresten min lager til meg. Lucky lucky ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lucky lucky ^^Indeed. Også lager hun jamies sjokoladekake også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 OMG! Makan så heldig du skal være da. Jeg har ... uh ... Vann med klorsmak og høyt kalkinnhold og ... eh ... uhm. Nei. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, NgZ. Du leste rett. Jeg gjör faktisk det. Skremte vannet av meg den filmen... Ingen anbefalninger? Har lyst til å overraske en kompis med en god film. I går så vi "Good Luck Chuck" og "The Shining". Förstnevnte var ikke noe å skrive hjem om, men så forventa jeg heller ikke stort av den. Det må väre jävlig vanskelig å lage gode komedier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sånn, for de som lurer kan jeg fortelle at læren om "psykologiske prosessar i fosterperioden", "operant vilkårsbunden læring og personlegdom" og "heilskapleg pedagogisk retning med vekt på samspel" ikke er kjempespennende greier. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har vært ute å skutt med luftgevær. Så går gamligen inn og henter salongen. XD smalt no satanistisk høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 OMG! Makan så heldig du skal være da.Jeg har ... uh ... Vann med klorsmak og høyt kalkinnhold og ... eh ... uhm. Nei. Steinkjer-Vatn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg