V_B Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sid meier er og blir den beste spillskaperen ever! Amen ! Har ikke prøvd pirates gold, men har så og si spilt hele CIV serien. Synes personelig det var litt mer sjarm i de tidliggere utgavene ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Civ2 var det beste i serien imho. call to power spillene var et feilsteg. Og om du ikke har prøvd pirates gold så er det faen meg på tide Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Civ2 var det beste i serien imho. call to power spillene var et feilsteg. Og om du ikke har prøvd pirates gold så er det faen meg på tide Hva går pirates gold ut på ? høres ut som noe sjørøver greier =P Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sid meier er og blir den beste spillskaperen ever! Amen ! Har ikke prøvd pirates gold, men har så og si spilt hele CIV serien. Synes personelig det var litt mer sjarm i de tidliggere utgavene ! Hmm ... Sid Meier's Alpha Century? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alpha Centauri var ikke helt det store, men jeg har brukt flere timer på det og. Spille Civ i flere timer i løpet av dagen og fortsette med AC utover natta ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva går pirates gold ut på ? høres ut som noe sjørøver greier =PAkkurat det det går ut på. Man velger en av fire kolonimakter som opprinnelsesland og ankommer karibien midt under den verste sjørøvertiden med kaprerbrev. Så kan man velge om man skal avansere i gradene i sitt respektive land eller satse på å vilt sjørøveri. Man kan også drive handel, finne nedgravde skatter eller plyndre byer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du glemmer colonization nå.Jaaaaa! <3Husker jeg alltid pleide å forte meg for å lokalisere inkaene og mayaene. De hadde alltid masse skatter om man slakta dem! Ah, Colonization og Civilization er gode minner fra barndommen! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ingen som har spilt Imperialism II? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Spilte enern, men syntes ikke noe om det. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Spilte enern, men syntes ikke noe om det. Har ikkje vore heldig nok til å få spilt einaren, men toaren er i alle fall fantastisk. Eg runda det for nokre veker siden, og har aldri vore så glad. Har spilt det i fem år, forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Amm. Et par timer brukt på å drepe mennesker og skaffe venner. Jeg har tilogmed kjæreste i spillet. Which is nice. Hun høres ut som hun faker, og kontrollen vibrerer. Litt kinky. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Spiller FEAR for tiden jeg da..Mye bra,men litt ensformig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og jeg prøver fortsatt å få spilt Baldur's Gate 1. Orker ikke spille 2ern før jeg har spilt 1ern. Jeg er lore-fantast, så Litt lyst til å bare fyre opp RA2 eller HoMM3 også. Ah, the choices, the choices. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blei nødt til å sette meg å spille colonization litt jeg Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kjæresten min logger av msn midt i en samtale, og svarer ikke i tlf. HVA ER DET SOM FOREGÅR? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da banker jeg han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Voldelig forhold ender aldri bra Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, jeg kan se for meg at Epletyv er veldig voldelig. =O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg