Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Addan, ikke noe annet enn kanon bra underholdning i 30-40 timer, istedet for å henge på forumet her i 30-40 timer og prate skit :) Å tro at spillet bare er en drapssimulator for mistilpassede ungdommer er som å tro blindt på folka som sier at heavyrock er tapermusikk for skitne folk med langt hår som aldri vasker seg og aldri gidder å jobbe.

Hva er vitsen med dataspill overhodet? Det er jo bare bortkastet tid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er jo nettopp det det er !! Man dreper jo haugevis med uskyldige folk. Jeg skal innrømme at det ser jævla kult ut, og at det sikekrt har andre sider ved seg en dreping. Men å nekte for at det er en drapssimulator er å dra det for langt :p masse ungdommer som spiller det også :p

hva godt kommer det ut av det ?

Mye, og jeg har lyst til å drepe deg også. :wee:

Try it ;)

Lenke til kommentar
Er det en invitasjon? :p

Jeg har alltid hatt lyst til å drepe en random person :p

Da har du et mentalt problem, kjære deg... O.o

GTA IV er fett det... litt skuff at de hadde tatt ut så mye fra GTA SA, men men - kan ikke forvente annet I guess...

Iron Man på kino, folkens!

Lenke til kommentar

Poenget er at folk har vett nok til å skille mellom "drepe personer" på et dataspill og drepe i virkeligheten.

Selv unger greier det. Altså føler man ikke at man dreper folk som en lystmorder ville gjort, bare spiller et spill.

Lenke til kommentar
Det Addan sier er litt som å bare gå og si at folk som hører på svartmetall er bare satanister som brenner kirker og ofrer barn i helgene.

Er ikke det sant da? Og alle som hører på trance sitter hele dagen og skyter extasy og har ville orgier. :yes:

Lenke til kommentar

Greit. Jeg respekterer at dere vil sitte inne å drepe folk i et dataspill. Have a nice life ;) Bare ikke kall meg for bestemr ettersom begge dere er mye eldre en meg.

Det Addan sier er litt som å bare gå og si at folk som hører på svartmetall er bare satanister som brenner kirker og ofrer barn i helgene.

Ja det vet vel du alt om.

Lenke til kommentar
Greit. Jeg respekterer at dere vil sitte inne å drepe folk i et dataspill. Have a nice life ;) Bare ikke kall meg for bestemr ettersom begge dere er mye eldre en meg.
Ikke for å være kranglete, men jeg tror de sikta til mentaliteten og alderen. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...