Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 HEEEEEEEEEELG!!!!!!!11111oneone UT I DET FINE VÆRET! IKKE PÅ JOBB IGJEN FØR TIL MANDAG! MOAHAHAH!!! JEG ER FRIIII!!! FRIIIIIIIIII!!! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Og en smule gal Endret 2. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har blitt redusert til en nettkafe-bruker. Jippii. Fin atmosfäre her da; tenåringer sitter og banner mens de spiller og rommet er UV-blått. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 UV-blått? Har de et problem med narkomane som kommer inn for å sette sprøyter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg hater den funky boksen og maskina. Ja, jeg er ikke spesielt glad i den jeg heller. P, kom hit, kom til smurfen og få pillene og sprøyta di *lokke med sprit* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ett eller annet med «UV-blått» høres ikke helt rett ut. q: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hets: "ondsinnet og usaklig agitasjon rettet mot noe(n)"Det var altså ikke personhets jeg ble banent for allikevel. Men det visste jeg jo egentlig. Er vel for mye krevd av forumets autoriteter at de skal banne meg for personangrep og ikke hets. Oh well. Amm, GTA IV var verdt hver eneste krone. Fuck, så fantastisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) What, har du også vært bannet? Jeg banna meg selv, jeg. Har litt lyst å gjøre det en gang til, for jeg har allerede kasta bort halve dagen på forum-tulling istedet for å rydde opp her til jeg får besøk imorra Pluss at jeg merket jeg ble ekstremt irritert når Shnell dukka opp med whininga si igjen, og det har sikkert ikke blodtrykket godt av. Endret 2. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jada, jeg ble bannet. Personhets is nice. Ikke at det var hets, for det var hverken aggressivt eller usaklig, men for all del. Forumstyret får gjøre som det passer dem, egentlig. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 DØD OVER EPLEFE! Jeg vil også ha GTA IV!!!!!!!!!!11!!11! eg bler så sinte!!!11!111 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg fatter ikke hvordan jeg har klart å unngå å få warn, særlig når jeg poster i fylla og i PRS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hah, kjøpte GTA4 på releasedagen rett etter jobb. Måtte såklart lete litt, men spaceworld var heldigvis ikke helt utsolgt. Lavpris til 379,- på Elkjøp var bare å se langt etter. Hang en diger plakat på døra det sto: "GTA IV til X360 og PS3 UTSOLGT!" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 DØD OVER EPLEFE! Jeg vil også ha GTA IV!!!!!!!!!!11!!11! eg bler så sinte!!!11!111 HAHA! Jeg og kjæresten sitter og bytter på kontrollen. Har fått en kompis til å holde av et spill til meg når jeg kommer hjem til Bergen, jeg. Så jeg er sikret lavpris + ansattrabatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva er GTA ?Grand Theft Auto. Som i. Vice City. San Andreas? OoRing any bells? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har så jävlig lyst å spille GTA IV, men har verken X-Box 360 eller PS3. Nesten så jeg tar lån for å kjöpe både konsoll og spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Et spill som var mye bedre i førsteutgaven (og nei, jeg sier det ikke bare fordi jeg verken har tv eller konsoll eller penger til å anskaffe spillet) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva er GTA ?Grand Theft Auto. Som i. Vice City. San Andreas? OoRing any bells? Har hørt noe sånt før ja, noe med å dra dundt i byen, banke horer og drepe folk med balltre? Ringer ingen bjeller her nei, er det mye bjelle-ringing hos deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har man ikke spilt det, kan man heller ikke uttale seg. Sånn er det. Sitat Leslie Benzies (producer): "– Vi har fått så mye juling de siste tre årene: fra den amerikanske regjeringen, den britiske regjeringen, avisen Daily Mail. Hvis jeg konfronterer noen om spillet tar jeg først imot litt verbal juling, for så å spørre om de har spilt det. Det har de aldri." Tenk deg litt om Addan..hvis spillet bare gikk ut på å "dra rundt i byen, banke horer og drepe folk med balltre" hadde det neppe vært et av verdens mest solgte merkevarer nå. Spillet har slått alle salgsrekorder i USA og mange steder i Europa. ELSPA i England sier det solgte 600000 kopier på releasedagen. Det har visst også kostet 100 millioner dollar å utvikle, som er nesten likt som LOTR-filmene. Endret 2. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 DØD OVER EPLEFE! Jeg vil også ha GTA IV!!!!!!!!!!11!!11! eg bler så sinte!!!11!111 HAHA! Jeg og kjæresten sitter og bytter på kontrollen. Har fått en kompis til å holde av et spill til meg når jeg kommer hjem til Bergen, jeg. Så jeg er sikret lavpris + ansattrabatt. Vettu hva? noen ganger har jeg bare så lyst til å drepe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg