K.. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dere har så forskjellige planer! Så spennende! Alle er selvstendige individer med selvstendige gjøremål for dagen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 har ingen store planer, skal på klubben ikveld og til Søndag skal jeg kanskje møte ei jeg har no på gang med Før den tid tror jeg du burde korte ned signaturen din bittelitt. B) Dere har så forskjellige planer! Så spennende! Alle er selvstendige individer med selvstendige gjøremål for dagen. Du høres alvorlig talt ut som T-Rex. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 har ingen store planer, skal på klubben ikveld og til Søndag skal jeg kanskje møte ei jeg har no på gang med Før den tid tror jeg du burde korte ned signaturen din bittelitt. B) Jammen jeg liker den qouten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja Samebror, er bare lov med 4 linjer. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jammen jeg liker den qouten Den har en ekkel blåfarge, avskyelig font, er uforståelig og ingen vil noensinne lese hele. Din same. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jammen jeg liker den qouten Den har en ekkel blåfarge, avskyelig font, er uforståelig og ingen vil noensinne lese hele. Din same. hetser du samer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hahaha... Dagens episode av CSI er herlig! Ikke bare verdens mest usannsynlige plot, men også herlig cameo! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stikkord: Folk med grønt blod, en mann med 2,8 i promille som tar fyr, en rådyr/dådyr (husker aldri forskjellen)i kjole og mythbusters! Endret 2. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal rydde som et helvete for jeg får besøk både lørdag og mandag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hetser du samer? Hets: "ondsinnet og usaklig agitasjon rettet mot noe(n)" Så, nei. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hahaha... Dagens episode av CSI er herlig! Ikke bare verdens mest usannsynlige plot, men også herlig cameo! CSI tar helt av noen ganger, vitti å se på, ikke pga det er spennende eller noe, men bare fordi det er så usakelig og sprøtt at det blir morsomt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 CSI tar helt av noen ganger, vitti å se på, ikke pga det er spennende eller noe, men bare fordi det er så usakelig og sprøtt at det blir morsomt Ja, jeg ser ikke på fordi jeg synes det er verdens mest spennende serie. Blir mer sånn "Hva i all verden klarer de å finne på denne gangen?" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hetser du samer? Hets: "ondsinnet og usaklig agitasjon rettet mot noe(n)" Så, nei. noen må alltid være bedre enn andre. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 noen må alltid være bedre enn andre. Nei, huff, skal du også rakke ned på samene nå? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 noen må alltid være bedre enn andre. Nei, huff, skal du også rakke ned på samene nå? Har jeg ikke gjort! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ryddinga mi går katastrofalt dårlig, for jeg har sittet her i 2 timer siden jeg sto opp..gi meg styrke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette gode været og is og sigg gjør det veldig vanskelig for meg å sitte inne på en varm videolab og prøve å få overført filmen fra den funky boksen til maskina Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg hater den funky boksen og maskina. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du må be sjefen i kjellern om styrke bytex!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg