Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Frokosten min var øl og sigg i sola ^^ Jeg gidder ikke ta med tripoden btw. For mye å styre med og vi trenger den jo ikke i dag når vi bare skal redigere. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 "Bol er ikke noe vits, man får store muskler som det ikke er noe særlig styrke i, unntatt den bevegelsan man gjør når man trener og man får liten penis, kviser og hårtap osv. osv" Mye fordommer og jeg ser at du ikke kan så mye om emnet Man får ikke store muskler, uten å være sterk uansett. Man får heller ikke mindre penis. Er amatør kroppsbygger som aldri har brukt dop, men siden jeg er litt inn i mijøet måtte jeg nesten kontre den likevel. Enig i at bol er stupid, bare for å ha sagt det. tror du ikke fitness folka går på bol? :!: Like utbredt der skal jeg si deg. Bra du spammer, for da har jeg noen å spamme med. Bol er ucool, kan ikke så altfor mye om emnet men, kanskje media som har hypet det opp litt. Spam er min fritids aktivitet nemeru uno. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bah, for mange folk hjemmefra boler og truer gamle kompiser. Kjedelige greier. Teiteste folket. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bah, for mange folk hjemmefra boler og truer gamle kompiser. Kjedelige greier. Teiteste folket. Jupp, jeg er fra Banke-du byen... Gjett om jeg ser det vær helg da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Når du skriver boler, tenker du da på trening med vekter aka styrke, eller anabole steroider? Veit mange omtaler styrketrening som boling nemlig "Skarru ner å bole eller?" "Skal du ned å trene eller?" Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har du noen bilder av deg? Du er jo hobby body builder, kanskje jeg kunne sett din sexy'e svette mannekropp i aksjon? Endret 2. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, smurfen stikker på skolen for å redigere film. TTYL, ppl ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har du noen bilder av deg? Du er jo hobby body builder, kanskje jeg kunne sett din sexy'e svette mannekropp i aksjon? Legge ut bilder av seg selv på nett? Duh, det har jeg aldri gjort og kommer ikke til å gjøre det med det første heller. Jeg er direkte gammeldags når det gjelder internett generellt. Ikke har jeg Facebook, nettby eller noen av de sosiale greiene alle andre har. Aldri har jeg lagt ut "sensetiv" info om meg selv heller. Veit det er en smule paranoid, men still. Meg må man nok se live Er heller ikke sånn funny gigasvær liksom. Akkuratt deffa og nåværende vekt er på 85kg (lav fett%) fordelt på 182 cm. Store bodybuildere er bare stygge, så det er ikke noe mål å komme ditt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bra du modererer deg litt da, blir man for stor er det ikke mye pent. Internetz is for makin' babie's. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 God dag, godtfolk. Jeg sitter med hårfarge i håret og kjæresten sitter og spiller Doom. Vi venter på at moren hans skal komme hjem med GTA IV til oss, og da blir det kamp om kontrollene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) *sjalu på Eplefe* Red.: Akkurat stått opp, og nå våkner man opp til Rise Against. ^_______________^ Endret 2. mai 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor typisk er det ikke at akkurat i dag når jeg har masse dritt å bære på, så får jeg verken tak i skyss eller taxi? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor typisk er det ikke at akkurat i dag når jeg har masse dritt å bære på, så får jeg verken tak i skyss eller taxi? Dakar. ^^ Får ta lappen du da, men den koster jo litt cash. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Får ikke lov til å ta lappen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor typisk er det ikke at akkurat i dag når jeg har masse dritt å bære på, så får jeg verken tak i skyss eller taxi? Fordi gud hater deg. I feel like having a horse's vagina. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vi venter på at moren hans skal komme hjem med GTA IV til oss, og da blir det kamp om kontrollene. Dø sakte og lenge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 HAHA! HUN ER HJEMME! :'D HADETFINT, KAFEEN! Amm, GTA, her kommer jeg. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor typisk er det ikke at akkurat i dag når jeg har masse dritt å bære på, så får jeg verken tak i skyss eller taxi? Vent til sommer'n, så skal jeg kjøre opp og kjøre deg akkurat hvor du vil i steinkjer by. Mot litt penger selvfølgelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Woohoo ^^ Hjelper ikke så mye nå da når jeg skal på skolen med kameraet sånn at vi kan redigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg