NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Argh! Noen som har peiling på Creative? Skal laste over sanger (har dem på itunes) Men har mistet CD-en med Creative media source, og klarer ikke laste ned. Hehe, det er noe evig herk med noen litt eldre spillere, der forskjellige programmer funker eller ikke funker helt avhengig av hva slags firmware det er på den. Spesielt i linux. Her er i hvert fall edlastningssiden deres. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, enda et noob-spørsmål, (jeg prøvde å søke først) hvordan var det jeg søkte for å bytte nick igjen? Jeg vet jeg kan gjøre det selv én gang, men jeg har litt problemer med det jeg ønsker å ha.. <..<' Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så dere mener jeg skal plage dotten/ueland så jeg får b-real tilbake?JA! ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du har vært her i 6 og et halvt snart, colbert. b-real var bedre btw =/ Vel, ditt bytte var da vel egentlig ikke heller så fryktelig mye bedre mann I have not merely changed my name! Dessuten var det en dyd av nødvendighet. Gnite alle sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, enda et noob-spørsmål, (jeg prøvde å søke først) hvordan var det jeg søkte for å bytte nick igjen? Jeg vet jeg kan gjøre det selv én gang, men jeg har litt problemer med det jeg ønsker å ha.. <..<' HER Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg endra nicket mitt nå, så nå er carl med stor C, Carl Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Enig der ja Halvor Så var det det å bruke irl navn da, eller hva Henrik? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GOD NATT! Kom nær caps der, visst. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Enig der ja Halvor Så var det det å bruke irl navn da, eller hva Henrik? Det var for at posten skulle bli lengre og ikke virke nytteløs, Halvor Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Takk b-... jeg mener colbert. EDIT: Det var ikke den jeg mente... <..<' Endret 10. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs 564Eplefe 550 Datasmurf 351 k9z Y'know. Det var ikke hele OT-penisen min. Har nærmere 11k om man teller med OT. Lulz. Du har virkelig spammet sykt mye! Siden julen 06 liksom:P Na'ah. Har ikke spammet mye. Har bare ikke så veldig mye liv utenfor skole og forumet. Samme hvor tragisk det enn høres ut, så har hverdagen min vært veldig kjedelig siden jeg sa opp jobben. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Daddy DJ please take me to the party and let me dance along... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Na'ah. Har ikke spammet mye. Har bare ikke så veldig mye liv utenfor skole og forumet.Samme hvor tragisk det enn høres ut, så har hverdagen min vært veldig kjedelig siden jeg sa opp jobben. HVA? Har du hatt jobb? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Na'ah. Har ikke spammet mye. Har bare ikke så veldig mye liv utenfor skole og forumet.Samme hvor tragisk det enn høres ut, så har hverdagen min vært veldig kjedelig siden jeg sa opp jobben. HVA? Har du hatt jobb? Nei, pengene har rent inn på kontoen min siden niende klasse av seg selv. o_O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Daddy DJ please take me to the party and let me dance along... Den sangen husker jeg oO Har den på cd ett sted, tror jeg xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 mrbjoern, jeg har den på mange CD-er ^^ Jeg har ikke alltid hørt på rock Jeg har vært en storfan av pop i flere år. Og spesielt Absolute Music-CDene, fra #12 til #31. De var elsk De før og etter har vært mostly crap. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ønsker meg jobb Har tenkt på Elko (stikkkontakter) men det er så vanskelig og få jobb selv om far din er arbeidsleder i plastavdelingen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "I believe humans and fish can live together in harmony." - Bush. Jeg er så enig, så enig. *rørt* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "I believe humans and fish can live together in harmony." - Bush. Jeg er så enig, så enig. *rørt* Jammen, hvordan skal vi få menneskene til å leve i ett aquarium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg