Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg våknet nettopp av at lufta på rommet mitt er varm og nærmest umulig å puste. Mange takk, sola. ); Ikke klag! Vi har hatt regn i 5 dager Fikk sol idag da, så det var nice! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ligger i RPP og tattis-tråden Gi meg link da... Ja, jeg er lat, det er fredag, så evritin bi O.K! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Her snakker vi ja! Fet tattis smurf Nå er det bare å dra til nærmeste treningsstudio og gjøre armen muskuløs, så blir du en fryktet herreman med den der. La meg være den første til å si: Ikke hør på morra di! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 *bilde av tatto* Den var nice da! Gratulerer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Treningsstudio gjør meg deppa, så not bloody likely Trente i ett års tid, worst time of my life. Folk sier at trening gjør bra mot depresjoner, men ikke i mitt tilfelle. Sånn ellers, takk takk ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Grattz Smurf! Gah! Synes det er usannsynlig dårlig av posten å ikke flytte pakka mi en centimeter siden tirsdag.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg synes det er dårlig av AoC update manager å la nedlastinga dø på 248/249 mb... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) BUUGGG! Hos meg står det at Den Store P bare har 90 poster Skjeres med det? Ja, jeg kjeder meg... Edit: Bøg betyr vel noe annet Endret 2. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Han har vel ikke flere da. Står bare 90 her og Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Treningsstudio gjør meg deppa, så not bloody likely Trente i ett års tid, worst time of my life. Folk sier at trening gjør bra mot depresjoner, men ikke i mitt tilfelle. Sånn ellers, takk takk ^^ Når folk sier det, mener de ikke hardcore bole trening på ditt lokale svett&anedrol, men en times gåtur om dagen osv. hjelper visst veldig BUUGGG! Hos meg står det at Den Store P bare har 90 poster Skjeres med det? Ja, jeg kjeder meg... Poster i OT-baren vises ikke på post count.. Endret 2. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Sikker? la oss kjøre en test.. *poste i OT baren for å sjekke* BRB Edit: "Poster i OT-baren vises ikke på post count. " = Confirmed Endret 2. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Eller Off Topic delen da, det blir vel mer riktig Poster i Off Topic delen av forumet, telles ikke Skjønner ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Åh. Vel, treningsstudio gjorde i alle fall ikke nytten. Men å gå en tur? Tja, jeg gikk veldig mye da jeg var deppa. Ute i skævven for det meste, eller nede ved elva. Men aldri når det var sol Gikk enten ut når det var overskya / regna / storma, eller etter mørkets frembrudd Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Åh.Vel, treningsstudio gjorde i alle fall ikke nytten. Men å gå en tur? Tja, jeg gikk veldig mye da jeg var deppa. Ute i skævven for det meste, eller nede ved elva. Men aldri når det var sol Gikk enten ut når det var overskya / regna / storma, eller etter mørkets frembrudd Jeg elsker å gå i regnet. Elsker lyden av regn som faller på blikktak Og så liker jeg vann og fosser. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg mente egentlig hardcore treningsstudio. Blod&bol, eller what ever. Gåtta pay tha prise, you now. Den store P: Det var noe dritt. Da var visst all spaminga mi idag til ingen nytte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Åh.Vel, treningsstudio gjorde i alle fall ikke nytten. Men å gå en tur? Tja, jeg gikk veldig mye da jeg var deppa. Ute i skævven for det meste, eller nede ved elva. Men aldri når det var sol Gikk enten ut når det var overskya / regna / storma, eller etter mørkets frembrudd Jeg elsker å gå i regnet. Elsker lyden av regn som faller på blikktak Og så liker jeg vann og fosser. Du som meg, P Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg mente egentlig hardcore treningsstudio. Blod&bol, eller what ever. Gåtta pay tha prise, you now. Den store P: Det var noe dritt. Da var visst all spaminga mi idag til ingen nytte. Bol er ikke noe vits, man får store muskler som det ikke er noe særlig styrke i, unntatt den bevegelsen man gjør når man trener og man får liten penis, kviser og hårtap osv. osv. Da er det mye bedre å trene fitness, da får du muskler som jobber sammen og styrker hele kroppen, dette og et ordentlig kosthold, så har du finfin kropp i løpet av et halvt år. Jeg spammer hele tia til ingen nytte, bare for fun Endret 2. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 P, bare nevning av ordentlig kosthold får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Jeg lever på røyk og cola Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 "Bol er ikke noe vits, man får store muskler som det ikke er noe særlig styrke i, unntatt den bevegelsan man gjør når man trener og man får liten penis, kviser og hårtap osv. osv" Mye fordommer og jeg ser at du ikke kan så mye om emnet Man får ikke store muskler, uten å være sterk uansett. Man får heller ikke mindre penis. Er amatør kroppsbygger som aldri har brukt dop, men siden jeg er litt inn i mijøet måtte jeg nesten kontre den likevel. Enig i at bol er stupid, bare for å ha sagt det. tror du ikke fitness folka går på bol? :!: Like utbredt der skal jeg si deg. Bra du spammer, for da har jeg noen å spamme med. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 P, bare nevning av ordentlig kosthold får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Jeg lever på røyk og cola Kosthold? Fremmedord. Jeg må ta frokosten på vei til skolen i dag. Hydro har sikkert et eller annet fornuftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg