Daniel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg føler meg litt fruity her jeg sitter og hører på Amy Diamond. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da vil jeg anbefale deg å sette på denne snarest: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hmm... morgen folkens I dag presterte man faktisk å ikke våkne før halv 4 i dag *stolt av seg selv* Og nå skal man bare komme seg i klærne, spise litt, og kaste seg på første buss til Drammen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 i dag skal jeg kanskje se iron man fant jeg ut i går Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hrmf... Hadde dere orgie her i går kveld? Uten meg! Skammelig... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Javeeel, idag skal jeg levere inn lærling loggen min.. Bra at den er ferdig da.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Haha, Rasch. Lloyd er tidenes gaykid. Game presenterer årets bængger fra Florida og Rick Ross, Khalid og R.Kelly: http://www.youtube.com/watch?v=CPHPYWQS5bc...feature=related Denne er også heftig: http://www.youtube.com/watch?v=2ZevJaKFA5c...feature=related Denne ligger på 1 plass vg lista innen et par uker. Garantert! Endret 2. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bah. Forbannende allergi >< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hallooooo! Er det noen her? *høre på stillheten* Endret 2. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hallooooo! Er det noen her?*høre på stillheten* Jada, er her jeg. Skreiv til og med noe om loggen min, men ingen som bryr seg, jeg føler meg så ensom og forlatt Jeg trenger en klem. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hallooooo! Er det noen her?*høre på stillheten* Jada, er her jeg. Skreiv til og med noe om loggen min, men ingen som bryr seg, jeg føler meg så ensom og forlatt Jeg trenger en klem. *klemmepå* Bedre nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) *klemme P* Sendte mamma bilde av tattisen. Hu var skuffa og sa det var en dårlig bursdagsgave. Og så fikk jeg en 10 minutt lang moralpreken om hvor usunt det var å drikke brus og juice fordi jeg trengte å låne penger til å betale tannlegeregninga mi. Endret 2. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 God morgen. Noen som har planer for helgen? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 *klemmepå*Bedre nå? *klemme P* I luvz you's guyz Post bilde av tattis da smurf, I wanne see it! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ligger i RPP og tattis-tråden Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Mårn! Har festa neste nonstop de siste ukene så skal chillen i helga. Faktisk litt brisen enda, da jeg ikke har sovet etter gårsdagens pilsing. Kom hjem fra en helaften med et par kompiser hvor vi spella Euro fra 17.00 til ca halv 7 tiden på mårran. Nå skal jeg forsøke å sove noen timer, før det er på'an igjen Euro 2008 er avhenighetsskapenede :/ Endret 2. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mevon, chilling på høyt nivå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ligger i RPP og tattis-tråden Gi meg link da... Ja, jeg er lat, det er fredag, så evritin bi O.K! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg våknet nettopp av at lufta på rommet mitt er varm og nærmest umulig å puste. Mange takk, sola. ); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg