Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvem vet? I'm not like them But I can pretend The sun is gone, But I have a light The day is done, I'm having fun I think I'm dumb Or maybe just happy Think I'm just happy (x3) My heart is broke But I have some glue Help me inhale And mend it with you We'll float around And hang out on clouds Then we'll come down And have a hangover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 *snip* KUUUUUUUUUUURT Cobain! seriøst... Jeg kunne skifta fil for den mannen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Errr...? Om du påstår at kurt cobain fra nirvana ikke var sin tids beste samtidspoet så må jeg slå deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Errr...? Jeg vet at du har voldtatt liket hans. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg skal innrømme at den eneste sangen jeg kan er teen spirit.. Ikke helt min musikksmak dessverre! Anfall: I am the corpse raper. BTK.BTK.BTK! Endret 2. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal innrømme at den eneste sangen jeg kan er teen spirit.. Ikke helt min musikksmak dessverre! For å si det sånn så skapte Teen Spirit så mange falske fans i hans øyne at han i lang tid nektet å spille den på konsert. Tror det er mye som har gått deg noen hus forbi om det er alt av nirvana du kjenner til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal innrømme at den eneste sangen jeg kan er teen spirit.. Ikke helt min musikksmak dessverre! Anfall: I am the corpse raper. BTK.BTK.BTK! I KNEW IT! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det tviler jeg ikke på.. Jeg har også vært av den typen som hører musikk av rytmiske grunner og lite tekstmessig.. Men jeg som de fleste tenåringer har jo hatt min papa roach/linkin park periode! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hehhehe! Nei men altså.. jeg hører på musikk for å komme i godt humør for det meste, ikke for å sette meg ned å deppe.. Selv om det noen ganger er godt å sette seg ned å høre noe rolig musikk. Forresten: Papa Roach eier Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Crazy kooks all of you. Oppe så sent. Jeg svei popkorn så det hylte etter og nå lukter det funky. :\ Snakker vi musikk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Snakker vi musikk?Jeg snakker musikk og rasch snakker støy. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Knut Erik: Joda, snakker om musikk, seksuell legning osv. Lars vil sikkert påstå at jeg ikke hører på musikk da.. Edit: Som jeg skrev.. Endret 2. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pewpew! Hva liker dere da? Are you guyse into the old stuff eller liker dere det nye og "hippe"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pewpew! Hva liker dere da? Are you guyse into the old stuff eller liker dere det nye og "hippe"? Jeg er en trance-dance-country-punk-norskrock-grunge-elsker. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 FAPTASTIC! Der var det mange merkelige dyr må jeg si. \o/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) HALLO! Papa Roach med tight rope: My words are weapons, in which I murder you with But please don't be scared, please do not turn your head We are the future, the 21st century Dyslexic glue sniffing cybersluts, with homicidal minds and handguns We are insane, nothing will change We are insane, nothing will change There is a thin line between what's good and what is evil And I will tiptoe down that line but, I will feel unstable My life is a circus, and I am tripping down that tightrope Well there is nothing to save me now so, I will not look down And again, and again, and again, and again And it happens again, and again, and again There's no beginning, there is no end, there is only change Progression backwards, is this where we are heading? Take back your soul, forget your emptiness There is a thin line between what's good and what is evil And I will tiptoe down that line but, I will feel unstable My life is a circus, and I am tripping down that tightrope Well there is nothing to save me now so, I'm falling to the ground Falling to the ground, down to the ground I speak of madness, my heart and soul I cry for people who ain't got control Lets take our sanity, lets take compassion And be responsible for every action Hello, know how But we, but we, but we know how, we know how ... There is a thin line between what's good and what is evil And I will tiptoe down that line but, I will feel unstable My life is a circus, and I am tripping down that tightrope Well there is nothing to save me now so, I will not look down There is a thin line between what's good and what is evil And I will tiptoe down that line but, I will feel unstable My life is a circus, and I am tripping down that tightrope Well there is nothing to save me now so, I'm falling to ground Down to the ground, all the way down, hidden in the dirt Edit: Uthever de gode delene.. Endret 2. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg