Ferchie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hero? Eller bare guitar`? jeg er en kløppar på Guitarhero! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hero? Eller bare guitar`? jeg er en kløppar på Guitarhero! Bare gitar... Tviler på at den er på GH Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, nordeuropa! Men skrinla du det eller? for øyeblikket tror jeg det ja... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du er en lat en satan Espen! Det er han absolutt ikke. Tro meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du er en lat en satan Espen! Det er han absolutt ikke. Tro meg. Er han i likhet med meg en kanin på speed? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er han i likhet med meg en kanin på speed? Om en kanin på speed er en vanlig kanin ganget med 5 er Espen ganget med 10. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Daft Punk er så herlig. *elzkepå* Lurer på om jeg skal pakke handa inn i plastpose Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lurer på om jeg skal pakke handa inn i plastpose Fordi det er den logiske tingen å gjøre..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er han i likhet med meg en kanin på speed? Om en kanin på speed er en vanlig kanin ganget med 5 er Espen ganget med 10. =D Fortell meg noe jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehhehehehe Kanin på speed ja! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lurer på om jeg skal pakke handa inn i plastpose Fordi det er den logiske tingen å gjøre..? Unngå væske i senga. Dette kommer til å bli så klamt =P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Om du har brannsår eller noe som væsker bør du ikke pakke det inn.. la det lufte å heles. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Unngå væske i senga.Dette kommer til å bli så klamt =P *gjenta for seg selv* Jeg er en uskyldig liten pike og tenkte med en gang på tatovertingen og det der. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *gjenta for seg selv*Jeg er en uskyldig liten pike og tenkte med en gang på tatovertingen og det der. Du er ikke uskyldig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg blir i drikkehumør av musikken her jeg: Når sola henger høyt over Langesund og hjernen er myk og jorda er rund og Wrightegaarden ligger der den alltid lå og pilsen er kald og sorgene små når køen på E18 er gått i stå og alle går og banner og ingen kan forstå at det er sommer på jorda Når terna går i spinn over Langesund og katta er mett og tar seg en blund og jenta di er gyllenbrun og sommerpen og bare har på seg solfaktor en når rekene er salte og jenta di er søt og tørre kontorister har lagt kroppen sin i bløt da er det som på jorda Sommer på jorda smil overalt himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt og jentene er søtere enn markjordbær på strå sommer på jorda livet det er nå Når sommernatta kler seg i perlemor og jenta di gir deg himmel på jord og klokka di er full av vann og går i stå og jobben var før og livet er nå når krabbene er fulle og hjernen din er tom og sola varmer sjela di og havet roper kom da er det sommer på jorda Sommer på jorda... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er en offentlig innrømmelse. Jeg er kjerring. *furte* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Var det så vanskelig å innrømme? -------- Da har man begynt på "kaftein mårgan"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg