Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg se mine innlegg i en tråd? jeg vet jeg kan se alle innleggene mine og sånn, men skulle gjerne hatt for én spesiell tråd
Såvidt meg bekjent så er nok ikke det mulig dessverre. Skulle gjerne ha likt en slik funksjon her på forumet. Du får skrive en tråd i tilbakemeldingsdelen av forumet så kan det hende at Ueland/drift ser på saken :)
Lenke til kommentar
Kibs 564

Eplefe 550

Datasmurf 351

k9z

Y'know. Det var ikke hele OT-penisen min. Har nærmere 11k om man teller med OT. Lulz.

Det er bare denne tråden. Det der er bare e-forhuden.

Så om tråden slettes blir du mildt sagt e-omskjært.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Såvidt meg bekjent så er nok ikke det mulig dessverre. Skulle gjerne ha likt en slik funksjon her på forumet. Du får skrive en tråd i tilbakemeldingsdelen av forumet så kan det hende at Ueland/drift ser på saken :)

Damn... jeg føler at jeg har litt for mange poster for å gå igjennom alle for å finne én post. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg holdt andreplassen en stund, men så gadd jeg ikke konkurrere mer, lot Kibs ta den og nå er a på førsteplass.

Jeg stresser ikke så mye med å spamme / skrive her.

Det er et greit tidsfordriv når jeg ikke har tilgang til WoW eller X-Files, men jeg har ingen planer om å bli like avhengig som jeg var av SO

Lenke til kommentar
Damn... jeg føler at jeg har litt for mange poster for å gå igjennom alle for å finne én post. :whistle:
Kom tilbake når du har vært her i 5-6 år og har så mye poster at du gidder ikke å søke en gang fordi det er nesten nyttesløst å finne igjenn noe ;)
Lenke til kommentar
Argh! Noen som har peiling på Creative? Skal laste over sanger (har dem på itunes) Men har mistet CD-en med Creative media source, og klarer ikke laste ned. :(

Last inn ny firmware på spilleren. :) Sånn, playsforsure firmware eller noe. ^^ Evt kan du sikket bare laste ned driverene fra support.creative.com :)

edit: Jeg savner b-real. Colbert, jeg klarer ikke å venne meg til det oO

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...