NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 en halv dassrull og gaffateip. Funker fjell. Det ville jeg ikke satt på overalt for å si det sånn. Auch! xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faen, du er snart mer e-mann enn meg! Hvis vi teller med OT, så vil jeg tro jeg er ganske nærme, gitt Kibs 564 Eplefe 550 Datasmurf 351 k9z Hang in there, man. Uansett, innlegg = seriøsitet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ahh, ut i vår hage var DIGG Må si jeg koste meg ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan kan jeg se mine innlegg i en tråd? jeg vet jeg kan se alle innleggene mine og sånn, men skulle gjerne hatt for én spesiell trådSåvidt meg bekjent så er nok ikke det mulig dessverre. Skulle gjerne ha likt en slik funksjon her på forumet. Du får skrive en tråd i tilbakemeldingsdelen av forumet så kan det hende at Ueland/drift ser på saken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs 564Eplefe 550 Datasmurf 351 k9z Y'know. Det var ikke hele OT-penisen min. Har nærmere 11k om man teller med OT. Lulz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kibs 564Eplefe 550 Datasmurf 351 k9z Y'know. Det var ikke hele OT-penisen min. Har nærmere 11k om man teller med OT. Lulz. Det er bare denne tråden. Det der er bare e-forhuden. Så om tråden slettes blir du mildt sagt e-omskjært. Endret 10. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Såvidt meg bekjent så er nok ikke det mulig dessverre. Skulle gjerne ha likt en slik funksjon her på forumet. Du får skrive en tråd i tilbakemeldingsdelen av forumet så kan det hende at Ueland/drift ser på saken Damn... jeg føler at jeg har litt for mange poster for å gå igjennom alle for å finne én post. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg og Espen sier god natt til folket Ha en fin dag i morra Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En kan da ikke forvente at et statlig selskap skal ha slik kapasitet. Det er virkelig for mye å forlange Pft, det fungerer fint nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs 564Eplefe 550 Datasmurf 351 k9z Y'know. Det var ikke hele OT-penisen min. Har nærmere 11k om man teller med OT. Lulz. Du har virkelig spammet sykt mye! Siden julen 06 liksom:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg holdt andreplassen en stund, men så gadd jeg ikke konkurrere mer, lot Kibs ta den og nå er a på førsteplass. Jeg stresser ikke så mye med å spamme / skrive her. Det er et greit tidsfordriv når jeg ikke har tilgang til WoW eller X-Files, men jeg har ingen planer om å bli like avhengig som jeg var av SO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Damn... jeg føler at jeg har litt for mange poster for å gå igjennom alle for å finne én post. Du sier noe der. Vi poster litt for mye =/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror jeg køyer nå. Hadde lyst til å få med meg HBB, men når mamma skal være en heks da så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Såvidt meg bekjent så er nok ikke det mulig dessverre. Skulle gjerne ha likt en slik funksjon her på forumet. Du får skrive en tråd i tilbakemeldingsdelen av forumet så kan det hende at Ueland/drift ser på saken Damn... jeg føler at jeg har litt for mange poster for å gå igjennom alle for å finne én post. Kom tilbake når du har vært her i 5-6 år og har så mye poster at du gidder ikke å søke en gang fordi det er nesten nyttesløst å finne igjenn noe Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Argh! Noen som har peiling på Creative? Skal laste over sanger (har dem på itunes) Men har mistet CD-en med Creative media source, og klarer ikke laste ned. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du har vært her i 6 og et halvt snart, colbert. b-real var bedre btw =/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Argh! Noen som har peiling på Creative? Skal laste over sanger (har dem på itunes) Men har mistet CD-en med Creative media source, og klarer ikke laste ned. Last inn ny firmware på spilleren. Sånn, playsforsure firmware eller noe. ^^ Evt kan du sikket bare laste ned driverene fra support.creative.com edit: Jeg savner b-real. Colbert, jeg klarer ikke å venne meg til det oO Endret 10. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror jeg går og legger meg nå. Ut i vår hage var gøy. God natt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg savner b-real. Colbert, jeg klarer ikke å venne meg til det oO Enig der ja Halvor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) edit: Jeg savner b-real. Colbert, jeg klarer ikke å venne meg til det oO *sukk* Så dere mener jeg skal plage dotten/ueland så jeg får b-real tilbake? Endret 10. januar 2008 av colbert Fjernet et sitat..var ikke rette person jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg